Welke moet ik kopen ? Sc hpi apache sc maverick strada evo hpi blitz flux

Zoals de titel al zegt welke auto is voor mij de beste keuz?
Ik rijd momenteel met mijn kleine e revo. Maar nu is het tijd voor wat nieuws

Nou heb ik wat onderzoek gedaan en wil ik kieze uit een van deze sc trucks en dit zijn mijn plus en min punten .

Apache zeer sterk (alu) nadeel duur 400,,! Lagere topsnelheid !
Blitz flux ! Zeer snel 3cell prijs 280 euro nadeel plastic !
Maverick strada sc evo voordeel veel alu en een top prijs ook deze is vrij snel 3cell nadeel.........nog geen

Klopt deze info

En welke zou jullie nemen hou rekening met de prijs!

Apache = 1:8
Maverick Strada SC EVO, hoor je niet zo veel, kan je je vraagtekens bij ztten.
HPI Blitz Flux, best een redelijk auto en RTR met Brushless.
uit dit rijtje duidelijk de Blitz Flux
misschien beter nog een Losi of Team Durango

Ik zou nog niks kopen en me even inlezen.
Geld kun je maar 1x uitgeven en daar zou ik wel even wat aandacht aan geven..

Ligt er aan wat je ermee wilt doen. als het gewoon bashen is, zou ik voor de Apache gaan. Misschien wat duurder, maar bij uitstek de sterkste wagen uit het lijstje. wegligging is goed, en op 4s Lipo power zat. en gezien die 4wd heeft kun je er ook vrijwel overal mee rijden.

verder heeft de auto nog een voordeel dat je er een buggy kap als binnebody in kunt zetten. (check het Apache topic in electro off-road. ) daarmee zou je zelfs in de winter aardig veilig kunnen rijden.
Dus ja, als ik uit deze auto's zou moeten kiezen, had ik de Apache genomen. (Heb zelf een Apache C1 buggy, dus ja, ken de auto wel een beetje. :mrgreen: )

Jan dat heb ik gedaan. Maar ben er nog niet uit wil. Ik ben benieuwd naar de mening van mensen die er ook egt mee rijden en alle meningen zijn welkom:)

Jarno traxxas is top ! Maar de assen zijn bagger omdat ze van plastic zijn en ik heb geen trek om elke week nieuwe assente kopen wat ik nu wel doe met mijn e revo 1/16 3c.

Ik heb ook nog gezocht naar de tekno en zag er ook goed uit.

Apache = 1:8
Maverick Strada SC EVO, hoor je niet zo veel, kan je je vraagtekens bij ztten.
HPI Blitz Flux, best een redelijk auto en RTR met Brushless.
uit dit rijtje duidelijk de Blitz Flux
misschien beter nog een Losi of Team Durango
Maverick strada brushless is geen verkeerde koop.
Maar je kan dan net zo goed een HSP kopen daar zitten exact de zelfde onderdelen op(goedkoper).
Alleen de tandwiel verhouding is iets anders en van de HSP zelfs kwalitatief beter dan de Maverick.
mvg,
Willem-Jan

dat lig er helemaal aan, wat je er mee wilt gaan doen.
een beetje vrij rijden, waarschijnlijk geen probleem
wil je echt wedstrijden gaan rijden, dan zal hij zeer waarschijnlijk te kort komen.
met alle respect voor het merk.

Hpi apache

Zoals de titel al zegt welke auto is voor mij de beste keuz?
Ik rijd momenteel met mijn kleine e revo. Maar nu is het tijd voor wat nieuws

Nou heb ik wat onderzoek gedaan en wil ik kieze uit een van deze sc trucks en dit zijn mijn plus en min punten .

Apache zeer sterk (alu) nadeel duur 400,,! Lagere topsnelheid !
Blitz flux ! Zeer snel 3cell prijs 280 euro nadeel plastic !
Maverick strada sc evo voordeel veel alu en een top prijs ook deze is vrij snel 3cell nadeel.........nog geen

Klopt deze info

En welke zou jullie nemen hou rekening met de prijs!
Rijd zelf ook met een hpi apache goede wagen en stevig ik zou voor de apache gaan STEVIG

Back