U
ultim@te
Guest
hallo ,
Ik heb net een diablotin over genomen van een medeforummer en ik vraag mij af welke setup ik nodig heb voor deze kist .
hij is 1,55 m span en 1,67 lang en weegt 1,4 kilo .
volgens de papieren die erbij zitten .
als motor geven ze 3,5 cc 2-tact of 6,5 cc 4-tact op
de vorige eigenaar vloog hem met 4 cellen met een hacker motor met vertraging , hij kon me echter niet vertellen wat de technische gegevens hiervan waren .
dit laatste is jammer want nu heb ik geen vergelijkingsmateriaal .
ik heb 4 stuks 3 cellen 2650 mha pakketten ,en een turnigy 85 A regelaar
nu is de vraag welke motor ik nodig zou hebben , en of hij misschien met een bepaalde motor ook op 3 cellen kan vliegen ?
als er iemand al ervaringen heeft met deze kist zou ik graag weten welke setup jij hebt gebruikt en wat je ervaringen er mee zijn .
alle nuttige info is welkom .
Ik heb net een diablotin over genomen van een medeforummer en ik vraag mij af welke setup ik nodig heb voor deze kist .
hij is 1,55 m span en 1,67 lang en weegt 1,4 kilo .
volgens de papieren die erbij zitten .
als motor geven ze 3,5 cc 2-tact of 6,5 cc 4-tact op
de vorige eigenaar vloog hem met 4 cellen met een hacker motor met vertraging , hij kon me echter niet vertellen wat de technische gegevens hiervan waren .
dit laatste is jammer want nu heb ik geen vergelijkingsmateriaal .
ik heb 4 stuks 3 cellen 2650 mha pakketten ,en een turnigy 85 A regelaar
nu is de vraag welke motor ik nodig zou hebben , en of hij misschien met een bepaalde motor ook op 3 cellen kan vliegen ?
als er iemand al ervaringen heeft met deze kist zou ik graag weten welke setup jij hebt gebruikt en wat je ervaringen er mee zijn .
alle nuttige info is welkom .
Laatst bewerkt door een moderator: