welke motor...?

• Topicstarter Topicstarter elvis
  • Startdatum Startdatum
E

elvis

Guest
hallo mensen,
ik ben sinds een tijdje ook bezig met een projectje. het is het topic
onbekende boot. inmiddels weet ik dat het een oude FSR is maar om te beginnen is het wel een leuk project. ik heb de boot het laatst helemaal
leeg gemaakt en alles schoon gemaakt. ik heb ook een mal gemaakt voor een kapje boven op de boot. maar er zit een webra 10cc motor in.
nu is mijn vraag wat maakt het uit als ik er een os max .61 in zet.

groet arnold

Je hoef t niet voor ieder ding een nieuw topic aan te maken hoor...
Dit kan ook gewoon in je topic: onbekende boot.

Je hoef t niet voor ieder ding een nieuw topic aan te maken hoor...
Dit kan ook gewoon in je topic: onbekende boot.

Huh? elk ding? welk ding. dit is gewoon een vraag of mag dat niet.
al maak ik 100 nieuwe topics aan. dacht ik zo.
oja, en dat was mijn vraag ook niet.

Groet elvis

Niels bedoeld dat je alle vragen die je project betreffen, in dat topic kan stellen. Zo weet iedereen precies waar het over gaat en blijft het forum overzichtelijk en schoon

De motor zou je kunnen vervangen voor een .61 er OS max, dit is ook een 10cc. Je kan de gegevens van beide motoren opzoeken en deze vergelijken, om zo te zien of ze wat overeen komen. Vervangen voor een andere 10cc is dus geen probleem (ik zou wel voor een marine motor gaan)

groeten Jurriaan

Niels bedoeld dat je alle vragen die je project betreffen, in dat topic kan stellen. Zo weet iedereen precies waar het over gaat en blijft het forum overzichtelijk en schoon

De motor zou je kunnen vervangen voor een .61 er OS max, dit is ook een 10cc. Je kan de gegevens van beide motoren opzoeken en deze vergelijken, om zo te zien of ze wat overeen komen. Vervangen voor een andere 10cc is dus geen probleem (ik zou wel voor een marine motor gaan)

groeten Jurriaan

ja man je hebt helemaal gelijk dat is zo. als iedereen dat gaat doen komt het ook niet goed. zal het gewoon de volgende keer in mijn topic plaatsen.
sorry jongens

Groet arnold

Back