Welke multiplex te kiezen ?

Hallo forumleden,

Ik heb al gevlogen met een fenix , easy star 1 en easy star 2

De easy star 2 heeft zijn beste tijd gehad en deze ga ik dus verkopen maar ik weet nog niet welke ik nu ga kopen

Kunnen jullie mij helpen ?

Ik heb niet echt veel plaats om op te stijgen dus ik vrees dat de funcub al uitgesloten is. Ik heb niet zoveel ervaring dus ik weet niet of een twinstar zal lukken

hoe wijnig plaats is niet veel ?
ik vlieg zelf met een funcub met de setup zoals multiplex hem voorschrijft en deze gaat met de flaps omlaag binnen 1 meter de lucht in
bij volgas gaat hij zelf vertikaal omhoog

en ben je het landen met flaps enmaal gewend is ook de landings baan bijna overbodig

een twinstar is trowens ook een fijn toestel

weinig plaats om op te stijgen, niet echt een landingsbaan. Ik vlieg meestal in de weide waar vrij hoog gras staat. Ik heb wel een stukje verharde beton maar misschien 3 meter op 3

Hallo forumleden,

De easy star 2 heeft zijn beste tijd gehad en deze ga ik dus verkopen maar ik weet nog niet welke ik nu ga kopen

Ik heb niet echt veel plaats om op te stijgen dus ik vrees dat de funcub al uitgesloten is. Ik heb niet zoveel ervaring dus ik weet niet of een twinstar zal lukken

Tijd voor een heli.....

mvg Hans

Goh mocht ik net een mooie Mentor te koop hebben met nog een extra paar vleugels en kapjes en een snellere motor. .....

Hallo forumleden,

Ik snap hem niet helemaal, de EZ*2 is nog maar net uit maar heeft zijn beste tijd al gehad? Bedoel je dat hij stuk is of dat je hem ontgroeid bent? Als je niet zoveel ervaring hebt, dan is het misschien verstandig eerst meer ervaring op te doen. Of upgrade de EZ* met ailerons (indien die er nog niet opzitten). Als je iets uitdagenders zoekt, dan kun je ook een kleiner of sneller model nemen. Moet het per se iets van Multiplex zijn?

Martin

Back