Welke nieuwe brushless moter (en regelaar)???

Hallo ik ben Lucas (11) jaar. Ik heb een 1:10 rc auto electrisch, en zou daar voor een brushless motor voor willen hebben maar dan moet er ook een andere regelaar in.

Ik had gezien dat op (www.hobbycity.com) erg goedkope motors en regelaars waren. Maar zijn die ook goed? En ik weet niet goed welke moter er in mijn auto past en welke regeleaar daar bij moet. Het merk van de rc auto is HIMOTO.

Mijn vader heeft er niet zo veel verstand van, maar misschien is er iemand die mij kan helpen? Waar moet ik rekening mee houden als ik een nieuwe motor ga uitzoeken? Alvast bedankt. :help: :p
Hier een paar foto’s:
P1020210.jpg

P1020207.jpg

Dank voor jullie reacties tot nu toe. Als het mogelijk is om wat specifieker te zijn, is dat handig voor Lucas. Welk vermogen wel/niet/max, welke afmetingen (of past alles wat aan bepaalde specificaties voldoet (welke specs?)), etc etc. We tasten een beetje in het duister, vandaar. Reuze bedankt ! Remco (vader van Lucas)

Ezrun setje met een 17,5T motortje doet het prima in die auto.
Is sneller dan wat je nu hebt plus die is niet duur.

ik heb hier nog een 12 turns motor liggen, met regelaar alleen tandwiel heb ik niet, die is minder dan 3 maandjes gebruikt, als je het zou willen mag je die van mij voor 30 euro over kopen ik denk dat dat wel een redelijke prijs is??

hij is in een stampede geweest

Laatst bewerkt:
ik heb hier nog een 12 turns motor liggen, met regelaar alleen tandwiel heb ik niet, die is minder dan 3 maandjes gebruikt, als je het zou willen mag je die van mij voor 30 euro over kopen ik denk dat dat wel een redelijke prijs is??

hij is in een stampede geweest

Hij wil een brushless set...

Back