Welke nieuwe off-road racer

Jap dan heb je wel de mamba set ja. Maargoed dan nog lipo's en een lader. Maar misschien heb je die al hoor. Ook zit er bij mijn set natuurlijk een Futaba 3PM zender ipv de Traxxas TQ en 2 HS 985 MG servo's :).

Tot zover mijn verkooppraatje :)

Een losi 8eight buggy of truggy, dan een conversie electro kitje erop en vlammen maar :cool:

Nu de nieuwe losi 8eight er is verkopen veel wedstrijdrijders voor een leuk prijsje hun roller, vaak dus zonder de nitro motor. Perfect om deze om te bouwen naar electro.

Effe zitten lezen maar er zijn nogal wat problemen met die losi lees ik her en der..... Stevigheid is echt een must (we zijn vrij lomp zullen we maar zeggen) :)

Jap dan heb je wel de mamba set ja. Maargoed dan nog lipo's en een lader. Maar misschien heb je die al hoor. Ook zit er bij mijn set natuurlijk een Futaba 3PM zender ipv de Traxxas TQ en 2 HS 985 MG servo's :).

Tot zover mijn verkooppraatje :)

Je hebt helemaal gelijk maar ik vind de prijs toch te hoog, gebruikte electronica (en autos in zn algemeen) zijn nou eenmaal niet zoveel meer waard, ook al is het pas kort na de aanschaf. Zeg maar de helft :rolleyes:

Lipo's, lader, servos en zenderset heb ik eigenlijk al (vanuit de vliegtuigen).

Laatst bewerkt:
de losi speed-t is voornamelijk voor on road.
de team associated sc10 wordt (binnekort) geleverd als kit +/- $175
deze associated en de slash zijn ideaal om mee te racen en om mee te raggen. Ze zijn officeel 1/10, maar hebben een vrij grote wielbasis, 320-330mm. Hierdoor kunnen ze veel power op de weg houden.

En ze zien er gaaf uit. Deze staat zeker bovenaan het keuze lijstje, ook de prijs is goed te doen (hoewel ik hem voor 189$=140 euro zie overal).

En ze zien er gaaf uit. Deze staat zeker bovenaan het keuze lijstje, ook de prijs is goed te doen (hoewel ik hem voor 189$=140 euro zie overal).

Als je in de VS koopt is bij bijv. Towerhobbies, IMpaktRc en Losipartshouse vaak korting te krijgen($20-$25 op $200). Houd nog wel rekening met eventuele douanerechten en omzetbelasting die je achteraf moet betalen als je pakketje door de douane wordt gecontroleerd.
Als je in Engeland koopt, betaal je geen invoerrechten. De SC10 koop je in Engeland bijv. bij Modelsport.

Laatst bewerkt:
Als je echt wilt bashen is de Savage (Flux) een goede optie.
Een standaard E-Savage is er al vanaf 350 euro RTR. De Flux is een stuk duurder maar echt 100% bash waardig (is wel 1/8).

Effe zitten lezen maar er zijn nogal wat problemen met die losi lees ik her en der..... Stevigheid is echt een must (we zijn vrij lomp zullen we maar zeggen) :)

Als je short course/desserttrucks leuk vind, dan zo ik adviseren toch eens voor de Slash te gaan kijken. Heb er zelf ook eentje. Over de hele linie "hufterproof"!! Ook z'n rij eigenschappen vind ik nog steeds een uitdaging.
En relatief geodkoop van upgrade's te voorzien.

En ja..Dit is in je topic al de 3 pro Slash reactie. Als je hem mooi vind, verdiep je er dan eens in...

btw...O7hG2nIUegA[/media] - THE ULTIMATE SLASH VIDEO @ RCFANATICS.NET

Bij Slash enthousiastelingen een bekend filmpje waarin de duurzaamheid
van de Slash benadrukt wordt.

Succes,

Rinaldo

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan natuurlijk ook voor de desert truck gaan, ook zeer sterk, net als de slash. Met het enige verschil dat de slash waterdichte electronica heeft. (Wat een groot voordeel is als je standaard zal blijven rijden)

De desert truck heeft naar het schijnt een betere handling dan de desert truck. En de spektrum zender die met de desert truck geleverd word is ook fijn. (geen interferentie)

Vele onderdelen van de Desert truck zijn in EA3 (verstevigd graphite) te verkijgen, dus als je toch iets stuk doet kan je dit meteen verstevigd kopen...

maar... en 4x4 rijd wel veel gemakkellijker.. ;)

De Slash is een hele goede stevige wagen maar door zijn lengte en relatief kleine spoorbreedte niet de meest stabiele wagen die op de markt is. Voor bashen zou ik dit zien als een nadeel terwijl het juist een stuk realisme toevoegd als je dat graag wil.

Voor enkel offroad gebruik raad ik toch 4 WD aan. Bovendien zou een MT (MonsterTruck) het voordeel krijgen vanwege de grotere rijhoogte / ground clearance.

Naast de E-Savage / Flux kun je ook de E-Maxx bekijken, een grote stevige MT met waterproof electronic. Met serieus bashen zul je vast wel onderdelen kapot rijden, maar verkrijgbaarheid van Traxxas is erg goed en er zijn meer hop-ups voor te krijgen dan je ooit nodig zult hebben ;)

Ik heb zelf de Rustler VXL. Hele leuke en bloedsnelle wagen maar voor enkel off-road rijden zou ik hem niet kopen.

Ow lol, ik zie nu pas dat het van ken1010 is, was wel te verwachten van hem :)

EDIT : [URL="
[/URL] kende jullie vast wel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe maak ik mijn auto het snelst kapot:rolleyes:

@RCW: Jij wilde misschien toch Zippy lipo's kopen?

Laatst bewerkt:
Back