Welke nieuwe zender?

Governor bij brandstof kost wel een extra kanaal

Ga je ooit met schaalheli's beginnen, wil je ook snel een intrekbaar landingsgestel..

Een kanaal extra is nooit weg..
zou jammr zijn als je volgend jaar opeens een schaalheli neemt en tegen de beperking van 6 kanalen aan loopt

En wat denk je van 4-punts aansturing?

Ik heb met de schaalheli's met 4-punts aansturing bij 8 kanalen, wel 1 kanaal over, wat ik eventueel OF voor governor, OF voor landingsgestel, OF voor ontstekingsonderbreking kan gebruiken.

Als je tevreden bent met gyro in normaalmode, kun je eventueel nog kanaal 5 vrijmaken, en dan heb je 2 kanalen over. Maar 8 kanalen is toch echt aan te raden, hoe dan ook. Beter mee, dan om verlegen....

Groet, Bert

Dankjewel voor alle reacties!
Het is uiteindelijk een dx6i geworden met een mCPx en de bijbehorende koffer. Waarom toch een dx6i? Ik vond de DX8 toch eigenlijk net iets te duur. En mocht ik tegen de beperking aanlopen, deze zender is zo populair dat die eventueel nog wel te verkopen is. Maar vanavond ben ik nog wel ff zoet met uitzoeken en instellen :).

Nogmaals dankjewel en jullie zullen me vanaf nu vaker in het mCPx forum zien. Wat een leuk helitje om te zien!

full

Koffer eigenbouw.
DX6i met Backlight.
mCPx met verlengde tailboom!
Canopy rubbers op de swash.
Rotor Head Linkjes met nylon draad vastgezet.

Mvg.Bernard

Laatst bewerkt door een moderator:
Back