Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben gestopt met rc auto's maar begon ook eerst met electro. Tamiya wrangler wat een statisch model is geworden. Daarna een Tamiya CC-01 (zijn makkelijk 2de hands te vinden) die het rijden en driften, sleutelen en tunen erg leuk maakte. Daarna een nitro. de HPI Trophy buggy. Grote verschil is dat nitro vele malen gevoeliger is, een enorm kabaal maakt, veel meer onderhoud vraagt.
Electro minder onderhoud, amper geluid, kan veel hogere snelheden bereiken. En qua aanschaf heb je voor €100,- veel meer aan een electro. Een goede nitro is voor dat bedrag bijna niet te vinden
Ik denk dat je daar even goed naar moet kijken. Ik vond nitro geweldig maar bijna onmogelijk om mee te rijden door het kabaal in de grote stad.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Erg jammer dat er bij mij in de buurt geen geschikte plek meer is. Ben dan ook helemaal gestopt met rc en heb 3 modellen bewaard voor op de plank.1 ding wat elektro nooit zal evenaren is de geur, het geluid, de techniek en de belevenis rondom een brandstofmotor als je zelf een petrolhead bent.