Welke onderdelen heb ik nog nodig?

Discussie in 'Beginners' gestart door Buddy1612012, 23 jul 2015.

  1. Buddy1612012

    Buddy1612012

    Lid geworden:
    23 jul 2015
    Berichten:
    11
    Locatie:
    Terneuzen
    Hoi allemaal , ik ben hier nieuw en heb een vraagje!:)

    Ik heb een Multiplex Funcub vliegtuig, met bedrading, accu en motor. ZONDER afstandsbediening, propeller, oplader en wat er nog allemaal voor nodig is. Heb ik nog wat nodig? En ik heb wel heel veel afstandsbedingen van andere kleine vliegtuigjes en autootjes, kan ik die voor dit vliegtuig gebruiken? En hoe kom ik goedkoop aan deze spullen. Ik heb er totaal geen verstand van en zou hem graag goedkoop aan de praat krijgen ;);)

    Ik hoop dat dit genoeg is, groetjes Sebastian
     
  2. Buddy1612012

    Buddy1612012

    Lid geworden:
    23 jul 2015
    Berichten:
    11
    Locatie:
    Terneuzen
    Foto's:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • $_85 (1).JPG
      $_85 (1).JPG
      Bestandsgrootte:
      62,6 KB
      Weergaven:
      209
    • $_85.JPG
      $_85.JPG
      Bestandsgrootte:
      47,9 KB
      Weergaven:
      196
  3. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.354
    Locatie:
    Woerden
    Zo te zien heb je een propeller nodig. Je hebt een accu maar heb je een lader voor die accu?
    Je zal ook een besturing nodig hebben. Dat betekend een zender en een ontvanger. En zitten de stuurmotoren er nog in? Zo nee dan moet je die ook kopen.