Welke onderdelen zijn goed?

Hallo,

Ik wil graag zelf een quadcopter bouwen. Ik heb er nog nooit eerder één gebouwd. Ik heb wel best veel ervaring met andere elektronica, bijvoorbeeld solderen, dus dat is verder geen probleem. Alleen ik heb totaal geen verstand van welke onderdelen voor een quadcopter goed of slecht zijn. Ik weet dat je een frame, control board, zender, ontvanger, motoren, ESC's en een batterij nodig hebt, maar veel verder dan dat kom ik niet.

Dus mijn vraag: Welke onderdelen heb ik nodig en waar kan ik die het beste kopen?

Mijn budget is ongeveer 450 euro. Ik weet ook niet of dat genoeg maar ik heb op verschillende forums al gezien dat het zelfs voor 200 euro al kon dus volgens mij moet het wel lukken onder die prijs. Ik wil de quadcopter, zoals iedereen volgens mij, gaan gebruiken om luchtopnamen te maken met een GoPro Hero 3. Ook wil ik graag een fpv systeem eronder hangen. Ik denk dat de DJI Naza flight controller voor mij wel geschikt is, vooral de failsafe functies zijn erg handig. Dus het liefst wil ik een quadcopter bouwen met de DJI Naza maar als iemand een andere betere flight controller met de zelfde functies (GPS, attitude etc.) weet hoor ik het ook graag.

Alvast bedankt voor de hulp

Groeten,
Roan

Zender turnigy x9
Frsky module voor de zender.
frsky ontvanger.
sunnysky 980kv motoren
afro 20/30 amp esc
naza lite met gps.
en als frame om te beginnen een dji f450.

Kom je zonder fpv net onder je buged uit;-)

Zender turnigy x9
Frsky module voor de zender.
frsky ontvanger.
sunnysky 980kv motoren
afro 20/30 amp esc
naza lite met gps.
en als frame om te beginnen een dji f450.

Kom je zonder fpv net onder je buged uit;-)

Ziet er opzich goed uit, alleen nog een beetje aan de dure kant als je ook alle kleine dingen zoals propellers en accu's erbij optelt.

Dan neem je i.p.v. de Naza een KK bordje. Veel goedkoper dan dat kan het echt niet.