Welke onderdelen zijn goed?

DE piepjes komen uit de motoren dus....

Zo'n vermoeden had ik al omdat altijd als je die piepjes hoort de motoren een beetje bewegen. Ik wist het alleen niet zeker, het zou logischer zijn geweest als er een buzzer in de ESC zat :p Maar bedankt, dan weet ik dat ook weer!

Een buzzer = extra gewicht en extra kosten. Het hoogfrequente geluid van de motor gebruiken om feedback te geven m.b.t. de instellingen van de ESC vind ik een vrij intelligente vondst. Beetje vreemd om dat af te doen als onlogisch, terwijl je zelf nog maar net komt kijken.

Een buzzer = extra gewicht en extra kosten. Het hoogfrequente geluid van de motor gebruiken om feedback te geven m.b.t. de instellingen van de ESC vind ik een vrij intelligente vondst. Beetje vreemd om dat af te doen als onlogisch, terwijl je zelf nog maar net komt kijken.

Daarom, ik weet nog lang niet alles. Ik wist dus niet dat motors piepjes konden maken dus voor mij was het logischer dat het een buzzer in de ESC is.

Hallo,

Ineens viel me iets op aan de SunnySky motoren die ik op Banggood heb besteld. Op alle afbeeldingen van de SunnySky x2212 980kv II zie je op de motoren "firepower from China" staan. Op de motoren die ik heb staat alleen "made in China" en nog wat logotjes. Zijn dit dan wel echte sunnysky motoren of zijn het gewoon clones? Of het zijn de Europese versies, omdat het CE logo erop staat? Hier een foto van de motoren die ik heb:

heb me het zelfde afgevraagt heb hier ook 2 verschillende namen er op staan... ff gekeken naar kwaliteit etc lijkt percies het zelfde te zijn alleen andere text

Ik heb nog even wat verder gezocht en dit zijn heel waarschijnlijk de Europese versies. In Europa is het verplicht om al die logotjes erop te zetten, in China bijvoorbeeld hoeft dat allemaal niet. Dus eigenlijk best netjes van Banggood dat ze ook echt de Europese versie sturen. De Firepower versies kan je waarschijnlijk wel gewoon kopen op Ebay maar als de douane het dan controleert heb je een probleem omdat het CE logo er nergens op staat.

Back