Welke ondergrond nieuwe (20090709) foto's toegevoegd

Wij hebben met vrienden een eigen binnenbaan, nu nog on- en offroad.
Waarschijnlijk gaan we de offroadbaan afbreken en gaan alleen nog onroad rijden. Maar nu is de vraag wat kunnen we beste gebruiken als ondergrond. Nu hebben we een verflaag liggen met een product erin dat voor extra grip zou moeten zorgen, helaas levert dit niet wat we ervan verwacht hadden. Dit komt ook deels door de stof die van de offroad baan af komt.
Kunnen we gebruik maken van tegels of moet het bestaan uit grote stukken vloerbedekking?

Bij voorbaat dank voor de info :)

Laatst bewerkt:
vloerbedekking.
Gewwon goedkope vloerbedekking nemen die zo vlak mogelijk is.
Banden smeren en racen maar. in het begin heb je wijnig grip maar op een gegeven moment maak je een griplaag aan op de baan.
Dan heb je genoeg grip.

vloerbedekking.
Gewoon goedkope vloerbedekking nemen die zo vlak mogelijk is.
Dit zeer zeker aangezien het om een paar 100m2 meters zal gaan.
Maar tegels zijn er vlak in het algemeen.
Iemand een tip waar we zouden kunnen informeren voor tapijt, sponsering is natuurlijk altijd mee genomen :-)?

Laatst bewerkt:
Vloerbedekking is geregeld.
Zand gaat ervan de week uit. Zullen dan nog ff moeten bekijken wat we met het andere gedeelte gaan doen, misschien leuk om een driftbaan van te maken. Iemand anders een leuk idee?
Hierbij 2 (slechte foto's) van hoe het er nu uit ziet.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
zand laten liggen en een offroad baan maken.

mooie lokatie

zand laten liggen en een offroad baan maken.
mooie lokatie

Die ligt er nu en je hebt een groot nadeel, erg valt geen regen en er komt geen zon op. Dus de zand droogt alleen maar uit en wordt niet hard. Als ik er met bij EB4 S3 een paar rondjes heb gereden kun je bijna niets meer zien door de stof. We hebben een flinke afzuiging erop laten zetten maar dit helpt maar gedeeltelijk. En de stof valt dan op de onroad baan en daar worden we niet vrolijk van. Offroad zouden we altijd nog ergens anders kunnen gaan doen, moeten we alleen een andere hal gebruiken, maar we gaan ons nu eens toegeven aan onroad.

Dan zou je zonder zand een offroad maken.
Maak je van houd een schans en zo.
Ook met vloerbedekking.

Ik zie net: Baarlo, limburg? Die baan is dus in de buurt van Baarlo?
Raar dat ik die baan nog niet ken dan, maar als je de off-road baan houd wil ik best wel een keertje langs komen.

Laatst bewerkt:
Ik zie net: Baarlo, limburg? Die baan is dus in de buurt van Baarlo?
Raar dat ik die baan nog niet ken dan, maar als je de off-road baan houd wil ik best wel een keertje langs komen.

Het is zelfs in Venlo, maar zeker niet raar dat je de baan niet kent. Het is een prive baan, waar we maar een paar mensen rijden. Maar zoals al aangeven het zand gaat eruit.

wat een prachtige locatie! driftbaan zou een superidee zijn (ik weet dat er een hoop animo voor is, inclusief mezelf. mochten er dagen zijn dat er ook anderen zouden mogen rijden). je zou bv. eens kunnen kijken om er offroad te houden maar met kunstgras. bv 2ehands van een oud hockeyveld ofzo? voor driften zou asfalt of beton prima zijn, als het maar niet té glad is.

Nieuwe foto's van een betere kwaliteit.
Blijven rijden met de onroad op het asfalt en gaan voor de offroad een baan neer leggen met verschillende ondergrond muv van zand, gras ed.

full

full

full

full

zo ziet er goed uit.
word het ook open voor anderen?
wil in de winter wel eens komen rijden. Lijkt me leuk.

zo ziet er goed uit.
word het ook open voor anderen?
wil in de winter wel eens komen rijden. Lijkt me leuk.

Denken niet dat het open gaat voor anderen, als iemand 1x wilt komen rijden zou dat altijd wel kunnen. We zijn nu met z'n 3'en en dat is niet zo heel erg veel.
Maar ja wij moeten eerst weer eens leren rijden en de auto's afstellen.

*Op last van robert verwijderd*

Je zou er eigenlijk een open baan van maken moeten maken, gewoon entree vragen, krijg je er ook nog wat extra's voor

Je zou er eigenlijk een open baan van maken moeten maken, gewoon entree vragen, krijg je er ook nog wat extra's voor

Welke extra's krijg je er dan voor, voor het geld hoeven we het niet te doen en op gezeur van mensen zitten we helemaal niet op te wachten.
Maar je weet maar nooit, misschien ooit in de toekomst.

Back