welke ontvanger voor t rex

hallo welke ontvanger zou je gebruiken voor in een t rex xl om geen storing te krijgen en is een ferriet ring nood zakelijk om de storing we te nemen.
mvg pedro

Op T-Rextuning staat de Hyperion Sexta (zelfde als MZK Sexta), zelfs bij "upgrades" genoemd. Schijnt echt alle storing weg te nemen. Ik heb zelf gezien bij Eddy dat het werkte. Van 1 glitchpartij naar een mooie rust.

Ikzelf had een simpele lichte ontvanger in de T-Rex, maar daarmee kan ik amper vliegen door de glitches... Gister is er vanuit Perba een MZK Sexta op de post gegaan, dus ik hoop dat ik 1 dezer dagen ook mijn eigen ervaring hierbij kan gooien :D

http://www.trextuning.com/hyperion-receiver.php

Hallo Pedro,

Andere keuzes om problemen met glitches te minimaliseren is het gebruiken van een PCM ontvanger (van bijvoorbeeld futaba) of een PPM ontvanger met speciale signaalverwerking. De Sexta is hier een voorbeeld van, maar een ander goed merk dat deze techniek toepast is bijvoorbeeld Schulze (Schulze Alpha).

Van belang blijft dat je de oorzaak van de glitches zoveel mogelijk wegneemt!!!!!!!!

Groeten,

Paul

Die van mij vliegt prima met een Futaba 146 IP,zonder ferriet ringen of iets dergelijks.....

Groeten,
Marcel

Heb net mijn MZK Sexta binnen gekregen van Perba. Best snel :D. Vandaag alleen best wat wind hiero... Misschien morgen testen.

hoi bedankt in ieder geval voor jullie mening.
heb er momenteel een hitec dual converse in gedaan ben aan het af stellen nu morgen nieuwe gyro erop 401 en hopelijk werkt de lock dan .
nu zit ik met de align gyro staat op de deze ook lock is maar krijg hem niet af gesteld in heading lock.
heb ook een klein beetje trilling op de staart wat zou de reden kunnen zijn.draai bijna op volle vermogen in hoever is wel vlieg baar.
maar heb last van storing kan ook liggen daar ik dichd bij afsluiting aan het proberen ben ga deze woensdag testen op de plein en zien wat hij daar doet.
mvg pedro

Back