welke ontvanger?

• Topicstarter Topicstarter matt4
  • Startdatum Startdatum
M

matt4

Guest
hoi,

Ik ben een cap232 aan het bouwen en ik weet dus nog steeds niet welke ontvanger ik ga kopen.

1,60m breedte, 8.5cc 4-takt.

multiplex zender, hitec servos, 4kanalen, batterij 6V 1700Mah

wat raden jullie mij aan, moet niet klein en superligt zijn, en mag kosten rond de 50-60 euro.

thanks!

MZK Septa, dan heb je een perfecte ontvanger die veel veiligheid koppelt aan betrouwbaarheid en is nog redelijk goedkoop ook.

Hoeveel kanalen heeft die Theo ? Ik zoek een betrouwbare ontvanger voor m`n heli. Ik heb een multiplex zender, 1 heli heeft een graupner ppm ontvanger en nooit een tik storing gehad. De ander heeft een ipd, futaba gehad en toch storinkjes. Met de ipd heb ik zelfs een Calmato verloren omdat ik laag en ver vloog en het bereik ophield.

6 kanaals en er is nu ook een 8 kanaals te krijgen. Ik gebruik zelf de 4 kanaals uitvoering en ben zeer tevreden hierover.
vorige week op de club een leuke demo ermee gegeven.
Mijn 1ste zender op kanaal 71 aanzetten, ontvanger aan op kanaal 71 en daarna nog een zender aan op 71. Had ik dit maar niet gedaan want nu zitten er weer enkele gaten in het gras van de kinnen die op de grond knalden toen ze zagen dat alles gewoon bleef werken op de originele zender en de "stoorzender" genegeerd werd door de ontvanger. En nee dit was geen truck of bedrog. Dit type ontvanger heeft een zenderherkenningssysteem ingebouwd, en reageerd alleen op de eerste zender op dat kanaal. Indien de ontvanger twijfeld blijft alles neutraal staan.

ik vind er ook niets over via google.

heb je een link? waar kan ik deze kopen?

mvg

denk je niet dat je motorvermogen wat weining is voor een 1.60 cap. ik zou er minimaal een 10 op zetten. ik heb een cap gehad,1 meter 40. vrij licht, met een 8.5 irvine. daar moest een hatorie bij. gr john

Back