R
rchugo
Guest
Ik heb een vliegtuig met transmitter en ontvanger, ik ga nog een vliegtuig zonder tx en rx erbij kopen(graysonhobby sukhoi). dus ik dacht als ik een extra ontvanger en kristal zet erbij koop dan kan ik ze allebij vliegen met dezelfde transmitter door alleen maar de kristal te omruilen. ik keek op de site: RCtechnics 40Mhz Ontvangers en zag de 40mhz:
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=2 width="100%" border=0><TBODY><TR class=productListing-odd><TD class=productListing-model noWrap align=left> </TD><TD class=productListing-name noWrap align=left>E-Sky ontvanger 6 kanaals 40Mhz voor maar 13,75 euro. Is deze geschikt
voor een vliegtuig of kan ik deze alleen voor de e-sky gebruiken? ik had mijn twijfels hierover omdat de ontvanger erg goedkoop is.
mvr hugo
</TD></TR></TBODY></TABLE>
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=2 width="100%" border=0><TBODY><TR class=productListing-odd><TD class=productListing-model noWrap align=left> </TD><TD class=productListing-name noWrap align=left>E-Sky ontvanger 6 kanaals 40Mhz voor maar 13,75 euro. Is deze geschikt
voor een vliegtuig of kan ik deze alleen voor de e-sky gebruiken? ik had mijn twijfels hierover omdat de ontvanger erg goedkoop is.
mvr hugo
</TD></TR></TBODY></TABLE>