welke piloten buste kyosho spitfire '40?

• Topicstarter Topicstarter wizw
  • Startdatum Startdatum
W

wizw

Guest
Goedemiddag,

Ik ben nieuw hier op het forum en stel me daarom even voor. Ik ben wizw en heb recent een kyosho spitfire 40 gekocht. Ik heb geen enkele ervaring met het vliegen van modelvliegtuigen. De spit is in eerste instantie alleen bedoeld om als schaalmodel hoog in de nok van de woonkamer te hangen. Ik kocht dit model omdat het natuurlijk ARF is en ik nauwelijks tijd heb om een nog mooier schaalmodel geheel zelf te moeten assembleren. Nu ik er zo aan bezig ben kriebelt het wel moet ik zeggen. Ik wil dus zeker een keer iets hebben wat echt vliegt..... :-D

(Nu ik me overigens meer en meer verdiep in alle schitterende projecten hier op de site zie ik zat spitfires die er stukken natuurgetrouwer uit zien dan die van mij. Mocht er dan ook misschien iemand zijn die een veel beter lijkend model (met panellines, klinknagels, weathering) heeft in ongeveer de maat van mijn huidige model (spanwijdte ca. 1,4 meter) èn dit wil verkopen dan houdt ik mij gaarne aanbevolen. Het hoeft niet te kunnen vliegen. Alle apparatuur mag eruit zijn, het is nu alleen bedoeld om naar te kijken:D.)

Maar to the point: mijn vraag is welke pilotenbuste ik nodig heb om een beetje WWII beeld te krijgen. Zo'n lege cockpit staat vreemd, zeker voor een vliegtuig wat alleen maar hangt 'voor het mooi'. Op internet zie ik vanalles in het buitenland te koop, maar op nederlandse sites kan ik eigenlijk niet vinden wat ik denk nodig te hebben. Wie weet raad?:confused:

Gaarne jullie reactie. Bij voorbaat dank!:cool:

Welkom op het forum,

Wie weet raad?

De zoekfunctie!

Als je even de zoekfunctie had gebruikt dan had je al vrij snel de volgende link hier gevonden.

Schaalpiloten

In nederland kom je niet zo ver met je zoektocht. Misschien een standaard piloot wat een beetje lijkt welke je ook op alle andere websites tegenkomt. De standaard piloten heeft iedereen in het programma. Wil je een beter gelijkende WW-2 piloot dan moet je hem toch waarschijnloijk in het buitenland bestellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Teus: dank voor je reactie. Ik ken de zoekfunctie en ook het topic 'schaalpiloten'. Vandaar mijn specifieke vraag naar een adres in NL. Ben niet zo ervaren met bestellen vanuit buitenland. Ik heb wat slechte ervaringen... vandaar dus. Als je vandaag dan ook dit weer hoort van het nieuwe onderzoek van Radar dat van de meeste sites de klantgegevens onvoldoende beveiligd zijn dan voedt dat mijn wantrouwen zeker tav shops die in het buitenland gevestigd zijn en je met creditcard (die nog onveiliger zijn) moet betalen....

o.k. mocht er nog iemand zijn met een goeie tip voor een beginner als ik dan hoor ik het graag.

Hoi Teus, heb ik inderdaad gezien. De cockpit van mij kyosho spit is echter erg 'ondiep' als ik dus deze zou kopen moet ik hem vlak onder de schouders afzagen en dat vind ik zonde voor zo'n compleet model met jas, zwemvest etc. je betaalt daar per slot van rekening ook voor.....

Ik zou ook de cockpit nog kunnen verbouwen, maar dat zie ik met mijn huidige gebrek aan ervaring nog even als iets voor de toekomst...

Maar toch bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back