R Robert1 25 aug 2008 #1 Hallo allemaal Ik hoop dat me iemand kan helpen. Ik heb een 4 meter zwever en weegt 4.5 kg en de motor maakt 400 toeren pm Ik hoop dat me eimand kan helpen Alvast bedankt Mvg Robert
Hallo allemaal Ik hoop dat me iemand kan helpen. Ik heb een 4 meter zwever en weegt 4.5 kg en de motor maakt 400 toeren pm Ik hoop dat me eimand kan helpen Alvast bedankt Mvg Robert
JHvdK 25 aug 2008 #2 Robert1 zei: Hallo allemaal Ik hoop dat me iemand kan helpen. Ik heb een 4 meter zwever en weegt 4.5 kg en de motor maakt 400 toeren pm Ik hoop dat me eimand kan helpen Alvast bedankt Mvg Robert Klik om te vergroten... 400 toeren pm ? Da's niet veel. Propmaat hangt af van motor/gewicht/aantal lipo's Ik heb er zelf niet veel verstand van maar het interesseert me destemeer. Kijk eens in de database van PH_AJH.......... Of misschien heb je hier wat aan? BW Design Een globale berekening..... Groeten, JH Laatst bewerkt: 25 aug 2008
Robert1 zei: Hallo allemaal Ik hoop dat me iemand kan helpen. Ik heb een 4 meter zwever en weegt 4.5 kg en de motor maakt 400 toeren pm Ik hoop dat me eimand kan helpen Alvast bedankt Mvg Robert Klik om te vergroten... 400 toeren pm ? Da's niet veel. Propmaat hangt af van motor/gewicht/aantal lipo's Ik heb er zelf niet veel verstand van maar het interesseert me destemeer. Kijk eens in de database van PH_AJH.......... Of misschien heb je hier wat aan? BW Design Een globale berekening..... Groeten, JH