welke racingpack is nou het beste

• Topicstarter Topicstarter daniel tolhuis
  • Startdatum Startdatum
D

daniel tolhuis

Guest
Hallo,

na een flinke tijd speuren op het forum en op google kan ik er niet echt uitkomen.

met een maatje van mij hebben wij een tamiya ta05 gekocht.
echter willen wij goede spullen op de auto`s en daar hoort ook een accu bij.

Wie kan ons een goed advies geven voor de racingpacks ??

alvast bedankt :P

GP en IB zijn de cellen om te hebben.

Als het om funrijden gaat zullen de matched pakketten je niet veel merkbare winst geven. Aan te bevelen zijn de GP3700 cellen gezien die door hun rubuustheid makkelijk te mishandelen zijn zonder er erg in te hebben.

@ Roelof: je vergeet een aantal goede merken.. VTEC cellen zijn ook heel erg goed, en EP's zijn ook absoluut goede accu's.

@ Daniel: Als je echte goede accu's wilt, zoals je zelf zei dat je zoekt, kun je het beste voor gematchte accu's gaan. Daarbij raad ik je de VTEC cellen aan gematcht door Nosram of LRP. Het peakvermogen is vergelijkbaar met bijvoorbeeld de Intellect (IB) cellen gematcht door SMC. Maar het grote voordeel van de VTEC cellen is dat ze niet zo snel kapot gaan. De IB's zijn heel onderhoudsgevoelig, dit geldt minder voor de VTEC's.

hoi,

Alvast bedankt voor zover,
waar kan ik deze accus bestellen ??

Topics gaan meestal niet op slot, want stel je voor dat een ander hier nog wat mee kan , qua informatie.

Winkelnamen mogen op zich wel genoemd worden, echter WINKELBESPREKINGEN, dan weer net niet....

Back