Welke raden jullie aan?

• Topicstarter Topicstarter Henk-Jan
  • Startdatum Startdatum
H

Henk-Jan

Guest
Ik 'had' een GWS Corsair, maar na een incidentje met een te warm geworden accu is het nu nog een halve Corsair :? . Ik heb geprobeerd om hem weer aan het vliegen te krijgen maar ik ben bang dat me dat niet gaat lukken, ik moet het hele motorcompartiment en voorste gedeelte van de cockpit opnieuw bouwen.

Dus ik zit er aan te denken om een nieuwe te kopen van GWS.

Welke van de volgende modellen heeft de beste vliegeigenschappen en vinden jullie het mooist?

De Messerschmitt ME109
GW_ME109-EPS350C_G8-150x120.jpg

De P51-D
GW_P51D-350C_S-150x120.jpg

Of de Spitfire
GW_SPITFIRE-EPS350CG-150x120.jpg

Welke wij het mooiste vinden? Je koopt hem hopelijk voor jezelf! Maar ik vind de Corsair nog steeds het mooiste. Ik heb er nog altijd 1 liggen, maar nog niet aan begonnen.

Kijk even op www.gws-fans.com voor info over vliegeigenschappen van de diverse GWS warbirds.

prop-er zei:
Welke wij het mooiste vinden? Je koopt hem hopelijk voor jezelf! Maar ik vind de Corsair nog steeds het mooiste. Ik heb er nog altijd 1 liggen, maar nog niet aan begonnen.

Kijk even op www.gws-fans.com voor info over vliegeigenschappen van de diverse GWS warbirds.

Haha :D ja ik koop hem natuurlijk voor mezelf, de Corsair vind ik ook het mooiste die had ik daarom dus ook gekocht. Maar de andere modellen zijn een stukje lichter, met een 350 motor. Daarom wou ik graag weten wat jullie ervaringen zijn met de verschillende modellen. :lol:

Hallo,
ik heb geen ervaring met de modellen, wel vind ik de ME-109 de "mooiste", deze heeft het meest karakter vind ik...
bij een Mustang staat het hoogteroer nogal dicht bij de vleugel dus misschien dat hij een tikkeltje minder stabiel is....
wat je ook kan doen als je echt niet kan kiezen is lotjetrek... :D
greetz

Naar wat ik op RCGroups vaak lees is de Corsair de best vliegende.
Van de overige is de P-51 de moeilijkste en de Me-109 het makkelijkst..Bij de Spitfire vaak moeite om het juiste zwaartepunt te krijgen zonder lood door korte neus...
De Mustang moet met een flinke snelheid geland worden, valt anders over een vleugel weg...

Pjotrrr zei:
Naar wat ik op RCGroups vaak lees is de Corsair de best vliegende.
Van de overige is de P-51 de moeilijkste en de Me-109 het makkelijkst..Bij de Spitfire vaak moeite om het juiste zwaartepunt te krijgen zonder lood door korte neus...
De Mustang moet met een flinke snelheid geland worden, valt anders over een vleugel weg...

Haha :D en de Corsair is al behoorlijk lastig met landen, als je te weinig snelheid hebt valt hij ook op de kant. Ik denk dat dan de Me-109 de beste keus is, hij gaat een stukje langzamer als de Corsair meen ik omdat er maar een 350 motortje in zit. En hij is ook een stuk lichter.

Henk-Jan zei:
Haha :D en de Corsair is al behoorlijk lastig met landen, als je te weinig snelheid hebt valt hij ook op de kant. Ik denk dat dan de Me-109 de beste keus is, hij gaat een stukje langzamer als de Corsair meen ik omdat er maar een 350 motortje in zit. En hij is ook een stuk lichter.

mmm... beetje minder throttle?

Back