welke rc vliegtuig

hallo allemaalik ben nieuw hier Maar ik weet niet welke rc vliegtuig ik moet nemenik wil graag een Sukhoi SU 27 Shockflyer van 35,-koop je dan de model alleen of krijg je ook een zender erbij of servo's en ontvanger + regelaar + motoren dat je de zender erbij moet kopenen kan je met 100,- een rc vliegtuig mee kopenen ik wil graag meer informatie over rc winkels in de provencie overijssel nog alvast bedankt voor het helpen

hoi, ten eerste lijkt mee een shockflyer niet het ideale vliegtuig om mee te beginnen deze zijn namelijk erg kwetsbaar. Als je dit vliegtuig koopt zit er nog helemaal niks bij dat moet je dan allemaal zelf samenstellen. Als je echt een goedde stap wil zetten in het modelvliegen kun je het beste voor een easystar gaan (heel veel informatie op het forum hierover) het enige is dat deze modelvliegtuigen pas ongeveer vanaf €200 te verkrijgen zijn. Voor informatie over clubs en winkels is er zo'n speciale site waar je alleen je provincie hoeft in te voeren en dan een heel lijstje krijgt. Ik zal deze even opzoeken.

groeten Matthijs

hallo allemaalik ben nieuw hier Maar ik weet niet welke rc vliegtuig ik moet nemenik wil graag een Sukhoi SU 27 Shockflyer van 35,-koop je dan de model alleen of krijg je ook een zender erbij of servo's en ontvanger + regelaar + motoren dat je de zender erbij moet kopenen kan je met 100,- een rc vliegtuig mee kopenen ik wil graag meer informatie over rc winkels in de provencie overijssel nog alvast bedankt voor het helpen

Dit is er een met alles erbij voor 200€

http://cgi.ebay.at/Impeller-Su-27-E...ryZ28807QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Je zal er als beginner niet lang plezier van hebben .

Voor zoiets moet je kunnen vliegen.

Mvg Johan

Sorry hoor, maar je bent nieuw, je hebt totaal geen ervaring en je zoekt hulp. Probeer eerst eens normaal te typen, met punten en komma's.

Dit is geen goedkope hobby, althans niet om te beginnen, maar wel een hele leuke en verslavende! Als je wilt beginnen met deze hobby dan zul je eerst alle basis spullen nodig hebben, en natuurlijk kennis van het een en ander.
Een goeie tip is om een keer op bezoek te gaan bij een modelbouw club in de buurt en daar wat informatie vragen over deze hobby. Sommige mensen hebben zichzelf leren vliegen met behulp van een simulator op je pc, maar dat is wel een frustrerende manier, want je zult waarschijnlijk crashen en dan is 't lang niet zo leuk meer.
Als goed beginners vliegtuig is de Easy Star van Multiplex, als je tenminste electro wilt vliegen want je kunt ook nog brandstof vliegen. Dat zijn keuzes die je nog moet maken of misschien heb je die al gemaakt.
Bedenk eerst bij jezelf of je echt aan deze hobby wilt beginnen of misschien mag je bij de club wel een stukje vliegen en dan kan je zelf bekijken of je het leuk vind.

Succes!

Groet,
Freek

Easystar is idd een goed beginnerstoestel,kan ook wat mee leren "zweven".
Als je wilt gaan voor benzine aangedreven kan je gaan voor de Calamato of iets dergelijks.
Maar er is al enorm veel geschreven over beide toestellen hier op het forum.Ik zou zeggen.Lees de gepostte berichten een goed door.En je komt er zelf wel uit.

Ikzelf ben begonnen met een Twinstar II.

De ruimte die je nodig hebt voor de twinstar valt echt wel mee hoor.Ik land hem op een heel klein veldje.Gewoon de motor vroeg genoeg uitschakelen.

@ Dieu,je kan je mss de nieuwe Easystar aanschaffen.Valt vooral op door zen nieuwe kleuren.

wez, just ni eh slimmen, is al veel gezegd, de grijze vleugels maken zichtbaarheid minder goed naart schijnt :)

Dieu, dit is nu je 6de bericht waarin je vragen stelt over een bepaald model en of het goed is voor een beginner.
Lees eerst eens het gehele forum door en vooral de topics over de Easystar, de minimag en de twinstar. Dit zijn perfecte trainers voor als je electro wil vliegen. Voor brandstof is de Calmato een goede keuze.

Denk eraan, goedkoop beginnen is in vele gevallen duurkoop. Veelal voldoet het spul niet voor de beginner (voor de gevorderde misschien wel) en dan moet je toch weer terug naar de winkel om weer opnieu geld uit te geven voor iets wat dan wel goed is.

Thanks! allemaal met jullie hulp
tot nu toe heb ik een Calmato trainer gekocht
en ben aan het trainen voor 3D vliegen

Laatst bewerkt:
En, laat me raden...

Als je een paar dagen met de simulator hebt geoefend, ga je naar buiten en vlieg je dat ook even met je (electrisch aangedreven?) Calmato....

Toch?

trainers kunnen ook prophangen hoor.... ;)

Maar een calmato trainer is een goede keus :) En oefenen voor 3d vliegen kan je het besten zo snel mogelijk doen. In het echt proberen moet je nog even mee wachten ;)

Thanks! allemaal met jullie hulp
tot nu toe heb ik een Calmato trainer gekocht
en ben aan het trainen voor 3D vliegen

Heu.... een week geleden de vraag van welk vliegtuig, en nu al een calmato en aan het trainen voor 3D::confused:

Mensen, de leeftijd staat er niet bij, maar gezien de vraagstelling en de taalkunde, zullen we hier met een jong iemand te maken hebben.. zeker bij jonge mensen slaat de fantasie nog wel eens op hol. Houdt daar rekening mee ;)

Dieu, zet 3D nog maar even uit je hoofd, dat kun je (nog) niet. Leer eerst maar gewoon vliegen. Dat je rare fratsen op een sim kunt uithalen, zegt 0,0 niets... dat kan iedereen ;)

Dat je rare fratsen op een sim kunt uithalen, zegt 0,0 niets... dat kan iedereen

En ik als één van de beste:lol:

Maar succes met het leren vliegen en vergeet niet naar een club te gaan!

Back