welke regelaar?

• Topicstarter Topicstarter Cees van de Vendel
  • Startdatum Startdatum
C

Cees van de Vendel

Guest
halo,
ik zoek een goede regelaar voor me mission. wat is dan het beste om te kopen? ik heb er een paar gezien:
lrp ipc v7.1
gm v8
carson speed max
novak dually profile
novak cyclone

wat vinden jullie van deze regelaars?

groeten Cees

Hoeveel geld heb je te besteden ?

Ik denk dat de GMV8 of een Carson Speed Max goede regelaars zijn..voor niet teveel geld (vooral die V8 is nu erg goedkoop ;))

hee,
kan zo'n duurderde altijd nog op ebay kopen
maar waar is de gm v8 goedkoop?

groeten Cees

Pkracing , Rcshoproal..

Daar zijn ze zover ik weet lekker goedkoop :)

Roal had ze heel goedkoop, maar daar zijn ze uitverkocht. Ze hebben nu de V12 in de aanbieding, voor ongeveer dezelfde prijs als de LRP V7.1. Bij PK is de V8 nog 89 euro geloof ik. De regelaars die je opnoemt verschillen nogal qua prijs, dus de vraag die Dennis stelt is een goede: hoeveel heb je er voor over? Als je daaruit bent, heb je de vraag voor jezelf al beantwoord denk ik.

En niet te vergeten wat voor motor.....

Moet het een No-limit zijn ? (wel de beste keus)

hee,
het moet wel een No-limit zijn.
als het zo'n hele dure is kan ik hem altijd nog tweedehands kopen zoals ik al zei.

groeten Cees

De LRP wordt erg veel gebruikt door wedstrijdrijders, goede regelaar, maar daar is de prijs dan ook naar. Voordeel van LRP: Lifetime guarantee!
Heb zelf de V8, ook een prima regelaar voor wedstrijden, Novak maakt ook goede regelaars (maar daar heb ik nooit mee gereden). Wat mij betreft valt de Carson als eerste af.

hee,
de v8 is niet meer verkrijgbaar bij rcshoproal en komt ook niet meer en bij pk is die 90 euro.

gr. Cees

Jaap J. zei:
Roal had ze heel goedkoop, maar daar zijn ze uitverkocht. Ze hebben nu de V12 in de aanbieding, voor ongeveer dezelfde prijs als de LRP V7.1. Bij PK is de V8 nog 89 euro geloof ik.

Juist... Als ze bij Roal de V8 nog hadden gehad was dat de beste keus geweest, helaas. En nu?

hee jaap J,
ik heb opzich wel regelaars gezien op ebay zoals:
novak tc 2, cyclone en dually profile. lrp ipc no-limit, ipc v6 digital. deze regelaars heb ik gezien van novak en lrp dus die zijn er wel te krijgen voor niet al te veel geld.alleen zijn de meeste uit USA.

Cees

hee jaap J
is die gmv8 met achteruit?

heb hem ergens anders egzien voor 68 euro

Cees

hee,
ben nu weer beetje aan het kijekn naar goede regelaar voor mission heb er een paar gezien max wat ik wil uitgeven 100 euro:
carson racer 11
mtroniks digi sprint
nosram dominator duitsland holland nergens te koop
weten jullie er nog een paar en wat vinden jullie ervan?
groet Cees

Cees. haal die racer 11 uit je hoofd, dat ding is heel storing gevoelig, en gewoon slecht vergeleken bij de rest!

de nosram dominator top regelaar (rijd er zelf mee)
maar ook de LRP raad ik je aan.

de cyclon is nog al groot (toch :? ) en de mission heeft niet veel plek. lijkt me geen slimme keus

en 2de hands kopen, je weet nooit wat er mee gedaan is, en zeker met zulke dure micro elektronica zou ik er mee oppassen als ik jou was

Groet Robo

ja oke dus geen 2dehands.
nou wat voor lrp limiet: no,7,8,9,10 wat voor 1 is dan een goede keus?
groet Cees

Back