V veenendaal62 22 aug 2005 #1 ik heb hier een graupner gtx 650 buitenboort moter liggen en zoek hier een boot(romp) voor waar hij achter kan. iemandt een idee?
ik heb hier een graupner gtx 650 buitenboort moter liggen en zoek hier een boot(romp) voor waar hij achter kan. iemandt een idee?
N No1Uno Guest 22 aug 2005 #2 Wil je een rompje zelf gaan maken, of wil je een kant en klaar rompje kopen? Marco.
V veenendaal62 22 aug 2005 #3 wil een rompje kopen zag de Formula 1 racing boat van graupner,maar weet niet of deze moter er geschikt voor is
wil een rompje kopen zag de Formula 1 racing boat van graupner,maar weet niet of deze moter er geschikt voor is
N No1Uno Guest 22 aug 2005 #4 Ik ben niet zo bekend met de modellen die op de markt zijn. Wellicht dat iemand die dat wel is hier eens wat raad kan geven. Marco.
Ik ben niet zo bekend met de modellen die op de markt zijn. Wellicht dat iemand die dat wel is hier eens wat raad kan geven. Marco.
jaimy 25 aug 2005 #5 de formula 1 racing is te klein naar mijn idee deze is geschikt voor een 3.5cc of een gtx800.. greetz jaimy
de formula 1 racing is te klein naar mijn idee deze is geschikt voor een 3.5cc of een gtx800.. greetz jaimy