welke romp voor jet boot

• Topicstarter Topicstarter kicker-honda
  • Startdatum Startdatum
K

kicker-honda

Guest
ik ben van plan om en jet boot tebouwen maar welk type romp is het best vooor dit soot bootje te gebruiken.
als motor word en zenoah 26cc gebruikt met en jet5 van graupner.
de motor heb ik al liggen en de jet5 is besteld en onderweg.

nee dat zou ik niet doen..

ik zou een mono bootje bouwen met een niet al te diepe vee.

ik zal eens kijken wat ik voor je kan vindan kwa voorbeelden

greetz jaimy

thx dat ziet er idd al heel goed uit.zal die persoon eens en e-mail stuuren en wat meer info vrage

Nadeel van de bullit boot is dat de ontwerper em alleen voor de show gebouwd heeft. Volgens mij vaart er nog geen 1 rond?

deze vind ik ook mooi,maar ik zou het liever zelf willen maken.toch bedankt,als er iemand en plan of zo tegen komt laat dan gerust iets weten.
greets david

allemaal bedankt voor de info.de plannen zijn binnen van http://www.modeljetboat.com/
maar nu heb ik en ander probleem met men moter.mag ik hier verder om hulp vragen of best en ander draadje voor maken.

dus mijn probleem met de motor is.als ik aan de trekstarte trek terwijl de motor horizontaal staat dan voeld die heel soepel.maar als ik de motor met de aandrijfas naar beneden houw dan spand deze na en tijdje, en als ik dan verder en harder trek dan zou hij kunnen aan springen.maar dat moet hij toch ook doen als hij horizontaal staat.wat moet ik doen om dit op telossen

Back