welke schaal

ik wil een vrachtwagen met semi dieplader maaken maar kan niet kiezen tussen welke schaal 1/16 of 1/4 ?
en wil dan ook op schaal een verrieker bouwen en daar bij zal ik wel de eerst zijn om hem te bouwen .

hallo,
je kan kiezen tussen 1.16 of 1.14
maar vergeet niet alsje in de schaal 1.16 gaat dan zal het wel een pak duurder uit komen .
das namelijk de wedico schaal
en 1.14 de tamiya schaal en die is toch een heel pak goedkoper

ps alsje ideen wild kijk dan maar eens op andere forum's en voornamelijk de duitse daar zal jewel heel mooie ideen op doen zoals ons.

grooetjes fabi

op 1/14 kun je ook eel mer details kwijt dan op 1/16... en tamiya modellen vind ik veel mooier da wedico (das persoonlijk)

groentjes

ik denk dat de schaal 1/14 ga bouwen en de schaal past ook nog bij mijn vrachtwagen die ik al heb hoev nu aleen nog maar een een dieplader te maken
en mechine ook nog één schaal 1/4 als het met de schaal 1/14 wil lukken ben dan toch bezig

fabi zei:
hallo,
je kan kiezen tussen 1.16 of 1.14
maar vergeet niet alsje in de schaal 1.16 gaat dan zal het wel een pak duurder uit komen .
das namelijk de wedico schaal
en 1.14 de tamiya schaal en die is toch een heel pak goedkoper

ps alsje ideen wild kijk dan maar eens op andere forum's en voornamelijk de duitse daar zal jewel heel mooie ideen op doen zoals ons.

grooetjes fabi

robbe is ook schaal 1:16. weet niet wat daar de onderdelen van kosten. maar ik denk niet dat het veel uit maakt of je 1:14 of 1:16 maakt. onderdelen van bijde zijn er overal volop te krijgen. zelfs op e-bay en marktplaats

Back