Welke sensored brushless voor Tamiya Neo Fighter

Beste mensen,
Na een poos uit deze hobby te zijn gestapt begin ik binnenkort aan de bouw van een Tamiya Neo Fighter buggy (2wd).
Deze heeft een regelaar die brushless motor aan kan tot 10,5 turns met sensor.
Nu ben ik op zoek naar een goede motor en deze heb/had ik op het oog:

LRP k4 of X12, ik lees dat deze heel heet worden. Lijkt mij niet zo'n goede keuze dan of vergis ik me?

Corally Silver Series, lijkt me wel wat! Zijn er mensen met ervaring met dit model?

Alle suggesties zijn welkom!

Groetjes,
Michel

Laatst bewerkt:
De keuze is gevallen op een Turnigy Trackstar 10.5t met sensor.
Bij hobbyking is deze heel betaalbaar en was snel thuisbezorgd.
Ik hoop dat de door tamiya bijgeleverde esc deze motor aan kan.

ik kan me niet herinneren dat tamiya brushless regelaars meelevert? Kun je mij ook vertellen welke regelaar het is?

Laatst bewerkt door een moderator:
misschien wel een combi aanbieding van een winkelier? Als ik overal te horen krijg "google het maar" dan kunnen er toch net zo goed het forum sluiten? Want wat valt er dan nog te vragen? Alles staat op google!

Laatst bewerkt door een moderator:
Standaard zit er geen brushless set bij deze instap buggy, dus met google komen we niet te weten welke regelaar de topicstarter heeft liggen. ;-)

aha, een regelaar die beide kan. Opvallend voor een instapmodel. Weer wat geleerd.

Standaard zit er een regelaar bij de Neo-Fighter die zowel brushed als brushless aan kan.
standaard motor is gewoon brushed.

Maar je kan dus een senserless brushless aan deze regelaar hangen. Draairichting aan te passen door 2 van de drie draden naar de motor te wisselen.

Wel de regelaar dmv de drukknop even in de brushless mode zetten

Back