Welke serpent is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een wagen gekregen van het merk serpent,hij zou van de jaren 1990 zijn.
Volgens wat ik nu gevonden heb is het een 6000 serie,maar is het dan een exel?
Ik had graag wat info gevonden daar ik hem zou willen in ere herstellen ,laatste maal zou hij gestart zijn zo'n 6 maanden geleden.
Alle hulp is welkom alvast bedankt;)

20110504101930.jpg

Het is dan een Sprint, de latere modellen Sprint kwamen met gele dempers en jij heb rode dus ik vermoed dat het een lange versie chassis is.

Onderdelen via de reguliere handel is denk ik onmogelijk. Op Ebay kan je misschien nog wat vinden of anders een rollend chassis of een nieuwe kit.

Snaren kan je misschien nog van andere modellen gebruiken maar dan moet je gaan passen en meten.

Lengtes zou ik niet weten, er zat geloof ik 1 cm verschil tussen en daarbij was het volgens mij de tussensnaar die het verschil oploste in de aandrijving.

Onderdelen via de reguliere handel is denk ik onmogelijk. Op Ebay kan je misschien nog wat vinden of anders een rollend chassis of een nieuwe kit.

Snaren kan je misschien nog van andere modellen gebruiken maar dan moet je gaan passen en meten.

Lengtes zou ik niet weten, er zat geloof ik 1 cm verschil tussen en daarbij was het volgens mij de tussensnaar die het verschil oploste in de aandrijving.
Denk wel dat alles nu nog in orde is ,zou dit graag èènmalig laten rijden en dan als oldskool willen laten staan ;)

Vandaag nitro erin en eens proberen hè! ;)

Motor starte maar viel ook direkt weer stil .na eens alles na te zien denk ik dat me probleem de gloeiplug is .
eerste keren zag ik echt gloeien en u niks meer en batterij is in goede staat .
Zal een bezoekje worden aan een rc shop :).

Weet dat er verschillen van gloeipluggen zijn ,maar is er iemand die weet wat er gebruikelijk was voor zo'n serpent?

Na 3 maanden hier te staan en wetend dat hij kan rijden ga ik er toch niet meer mee verder gaan.Ik hou me volledig met vliegers bezig :D
Dus aan de liefhebbers laat maar weten wat je er voor wilt geven ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back