Welke servo in F5D

Discussie in 'Pylonracen & speedmodels' gestart door benvlieggraag, 5 feb 2005.

  1. benvlieggraag

    benvlieggraag

    Lid geworden:
    4 sep 2002
    Berichten:
    598
    Locatie:
    Tilburg
    Zoals het onderwerp al aangeeft wat voor een servo gebruiken jullie?
     
  2. Paulraaf

    Paulraaf

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    770
    Locatie:
    Oegstgeest
    Ik gebruik het liefst de Graupner C2081. Redelijk krachtig, centreert goed, kan goed tegen hitte en weinig speling.

    Op het WK is ook wel de SES 170 BB gebruikt door de piloten op plek 1,2 en 3 dus dat zal ook wel een goede servo zijn. :)

    Paul
     
  3. Vincent K.

    Vincent K.

    Lid geworden:
    12 feb 2003
    Berichten:
    1.409
    Locatie:
    Drenthe
    Hoi,
    Ik gebruik als servo''s in de ariane Graupner C2081 deze servo''s zijn sterk en hebben weinig speling.
    In de Vip gebruikte ik de Graupner DS281 deze zijn digitaal en daarmee uiterst nauwkeurig..

    Zelf heb ik mindere ervaringen met die SES servo's.

    Groeten Vip-er
     
  4. benvlieggraag

    benvlieggraag

    Lid geworden:
    4 sep 2002
    Berichten:
    598
    Locatie:
    Tilburg
    Ik gebruik op het moment in een paar modellen de Graupner C261 en ben hier zeer tevreden over maar de specificaties van die 2081 zien er nog beter uit.
    Ik ben helemaal genezen van Hitec op de HS5125 na die gebruik ik in een hotliner en die werkt wel lekker maar dat mag ook wel voor die prijs.
    Ik kwam tijdens het Googlele voor de prijs van die servo hier uit http://homepage.ntlworld.com/robert.ashley/teambananaracing/worlchamps.htm
    En deze kampioentjes gebruiken ook de 2081
     
  5. Paulraaf

    Paulraaf

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    770
    Locatie:
    Oegstgeest
    Hitec heb ik ook niet de meest geweldige ervaringen mee. Vooral de HS81 maar dat is algemeen bekend.

    Nu ben ik toch wel benieuwd. Ook aan de elektroracers beginnen of heb je er al 1 of meerdere? :)

    Paul
     
  6. benvlieggraag

    benvlieggraag

    Lid geworden:
    4 sep 2002
    Berichten:
    598
    Locatie:
    Tilburg
    :offtopic: :offtopic: Ik zat er wel aan te denken want die hotliner van mij die lijkt wel een slak vergeleken bij die Nemesis van jullie. Dus dat filmpje dat is goede reclame voor de F5D.
    Jij vliegt met één kilo en 125 A en ik zit op minimaal het dubbele ook met 125 A dus dat moet wel ontzettend hard gaan. Ik zou hem best wel eens live willen zien ragen, kom jij ook naar Vlissingen over een paar maanden?
    Ik heb is gekeken of ik mijn motor + regelaar kan overzetten want dat is het duurste maar dan moet ik er 10 cellen aanhangen en dat gaat niet passen denk ik, of ik moet er lipos in proppen en dan zit ik met 2S3P Kokam 2000 op 100 A met een 5 X 5 32711 RPM en een snelheid van 250 Km/uur volgens Motocalc.
     

Deel Deze Pagina