Welke servo's en gloeiplug voor mustang

• Topicstarter Topicstarter djmathijs
  • Startdatum Startdatum
D

djmathijs

Guest
Ik heb van een clublid een Mustang gekregen met een wingspan van 110 cm.
De brandstof motor die erop zit is een OS max FP E-2030, welke gloeiplug kan ik hiervoor het beste pakken?

Alvast bedankt

E-2030 is het typenummer van de demper.
De motor is waarschijnlijk een 20 FP.

ENYA 3 plug, 9 x 6 prop, brandstof met 20 % olie , 5% nitro en gaan met dat ding....

Is hij nieuw of ingelopen?

Bedankt voor jullie reacties.
Ja het is inderdaad een 20 FP.
Ik moet dus door de brandstof 20% olie doen? En nitro is niet persee nodig toch?

De motor is al ingelopen..
ik heb alleen nog 3 servo's nodig voor het besturen en 1 voor het regelen van het gas, welke zijn hiervoor geschikt?

Laatst bewerkt:
Oke bedankt! Ik had stiekem wel gehoopt dat die servo's wat goedkoper waren. Het is alleen jammer dat er in de buurt van Leeuwarden niet een goede modelbouw winkel zit..

Je zou ook kunnen kijken op hobbyking en dan bij servo's, en dan kijken bij standaard servo's of park servo's
er staan op die site erg goedkope van 4 dollar ofzo en hele dure van 46 dollar.
ik zou dan rond de 10 dollar kiezen.

de servo die ik in het onderstaande bericht van me had aangeboden, zijn alleen erg goede servo's. ze gaan lang mee en heb er nog nooit problemen mee gehad.
als je erg goedkope servo's pakt heb je kans dat ze op den duur doorbranden en dan ben je nog verder van huis, want goedkoop is duurkoop.

je zou de servo's die ik heb aangeboden op internet kunnen kopen. omdat zoals je zei er geen goede modelbouwwinkel was in leeuwarden.

Mvg, Marthijn

Op ebay.com hebben ze ook wel eens leuke aanbiedingen.
Ik heb 8 stuks futaba 3001 besteld voor $35 (inclusief verzenden)
Dat is ongeveer 25 euro

Groeten,

Back