welke servo's in de Climaxx van Hoellein

Goedenmiddag,

Ik ben bezig met de bouw van de Climaxx van hoellein, nu zit ik nog te dubben over welke servo's ik zal gaan gebruiken.

Nu weet ik dat er hier een aantal leden van het forum ook een climaxx hebben Ik ben benieuwd welke servo's jullie gebruiken.

Groet Frank

Laatst bewerkt:
Goedenmiddag,

Ik ben bezig met de bouw van de Climaxx van hoellein, nu zit ik nog te dubben over welke servo's ik zal gaan gebruiken.

Nu weet ik dat er hier een aantal leden van het forum ook een climaxx hebben Ik ben benieuwd welke servo's jullie gebruiken.

Groet Frank

Hallo Frank,

Ik weet toevallig dat Kees ( pl119 ) deze Hobbycity Online R/C Hobby Store : Digital high torque bearing servo 12g/1.9kg/.16sec $12.35 gebruikt in zijn Climaxx.

Ik was van plan om deze ook te gaan bouwen maar ga toch voor een echte F3J kist.
Succes met de bouw!

Gr Lyckele

Ps bouwt wel lekker he, de pakketten van hollein?? Heb zelf de Libelle A380 van hun.

Klopt................

en ze zijn er ook een slagje sterker....ik dacht 2.2. kilo ofzo.
Prima servo's!
Kunnen er alle zes zo in!

Dank,

Met de bouw moet ik nog beginnen, maar de bouw zal wel meevallen.
Ik heb ook al een callistic van hoellein en dat bouwde ook al zo makkelijk.
Superspul.

Dank jullie voor de tip, ik had die servo's ook al gezien. zat echter nog te twijfelen over de kwaliteit. Ik de rompen ga ik ze zeker plaatsen.
(Ik heb gelijk maar de zweef als de electro romp gekocht.)

Voor de vleugel servo's ga ik in dortmund nog even kijken.
Suggesties zijn welkom.

groet Frank

ik zou toch gaan voor een merk, ik heb er zo gekocht uit den china? EN WAS ER NIET ECHT TEVREDEN OVER, wel heb ik goede ervaring met de servo's GWS Servo IQ-200MG.
ook te koop in DORTMUND bij DERKUM

Wat denk je van de servo's die gewoon beschreven worden in de bouwbeschrijving of op de site van hoellein.

De bouwdozen en de electronica combinatie die hoellein aangeeft zijn altijd echt de perfecte combinatie voor het betreffende model. Zo heb je echt het meeste plezier van het model.

De servo's die hoellein voorschrijft zijn idd prima servo's alleen zijn er voor dat geld ook al digitale servo's te krijgen.

met snellere reactie tijd en meer kracht. zeker op de flaps wil ik digitale voor de nauwkeurigheid.

vandaar dat ik benieuwd ben wat jullie gebruiken.

groet Frank

Back