welke servo's voor mini titan

• Topicstarter Topicstarter d3nnisc
  • Startdatum Startdatum
D

d3nnisc

Guest
Hoi,

Kan ieamand mij vertellen welke servo's er in een mini Titan passen?
heb een paar hitec HS-65HB maar die passen niet in de servo tray :confused:
Wil niet gaan lopen veilen....

Thanks

Dennis

Ik heb de HS-65MG's in mijn Mini Titan zitten met de aluminium servo tray die standaard bij de SE geleverd worden volgens mij. Ik heb hier het 1 en ander aan moeten passen en ook een paar spacers moeten maken om de servo's iets verder naar voren te krijgen dat ze nog beter passen en de links naar de Swash recht om hoog lopen in neutraal en bij de meeste uitslagen.

Hier een bouwverslagje van mijn Titan en hoe ik de HS-65 servo's passend heb gemaakt:
GDesigns.nl • Reviews & Artikelen pagina

Mooi verslag! De alu servo mounts zitten niet standaard in de SE kit ook het alu lager blok niet.
Zijn er servo's van Futaba die er standaard inpassen? weet iemand dit?
mijn servo's zitten nog nieuw in de doos dus zou ze liever ruilen tegen iets dat wel past dan zelf te gaan rommelen met een dremel.

Dennis

Ik heb hier 4 digitale servo's liggen die ik in mijn mini titan heb gehad,(3 op swash, 1 op staart) ik wil die wel ruilen voor jouw 3 servo's (met eventueel bijbetaling), zeg maar als je het iets vind.

Het gaat om deze servo's:

PIC_0225.jpg

PIC_0226.jpg

HS 56HB carbonite. Deze servo's heb ik op de swash. Werken prima, maar zijn voor hard 3d werk wat krap. Dan hoef je niks aan te passen.
Ze hebben een schroefgaatje aan beide zijden dus heb ik ze vastgelijmd met secondelijm (CA) en de bij de servo geleverde schroef in de tray gedraaid.

Back