welke setup

Begrijp ook niet helemaal waar hij heen wil :roll: Maar het was dan ook al 2 uur 's nachts toen het geschreven werd :sleeping: :yes:

Grt.
 
Koenieboy zei:
misschien was hij aan het slaapwandelen... :D

Zou zomaar kunnen, en dat ie ergens over een toetsenbord struikelde
icon_compu.gif


Maar je weet het he :teacher:
Ik ouwehoer niet, ik heb wat te vertellen, denk ik

:lol:

Grt.
 
hallo,

Velox
80 nwt turbine merk TJT auto start
servo's 8311 en 8411
fadec ecu
8 cellen nicad van 3600 voor de turbine
4 cellen nicad van 3600 voor ontvanger
Futaba 9 kanaals ontvanger 1024 pcm
schakelaar van robbe
jet tronic ventielen voor retracts en brakes

Mirage
85 nwt turbine merk behotec lucht start
projet ecu
hitec servo's 12 kg digitaal
8 cellen nimha voor turbine 3300 mha
4 cellen nicad 1700 mha voor ontvanger
futaba 8 kanaals 1024 ontvanger
mechanisch ventiel met servo bediening voor retracts

F18
130nwt RAM 1000 turbine half automaat
ram ecu door luchtdruk bediening
servos 8311 8711
emcotec powerbox mini 5/6
2 x 5 cellen nicad voor powerbox/ontvanger
5 cellen nicad van 1450 mha voor turbine
G3 12 kanaals ontvanger 2048 van futaba
jet tronic ventielen voor retracts en brakes

zender

Futaba FF7
Futaba 12 FG

met vr gr maikel
 
Leksie en boy, zeker de leukste thuis?? :?


F15:
RX, Futaba FP-R118, 1750 mAh accu, 4 cellen
Orbit V4.2 ECU, 550 mAh accu, 6 cellen
Elevator servo's Futaba S9304
Motor: eigenbouw KJ66, 8.5 kg stuwdruk
2350 cc brandstof capaciteit

F16:
RX, Futaba FP-R118, 1450 mAh accu, 4 cellen
Orbit V4.2 ECU, 2400 mAh accu 6 cellen
Elevator servo's Futaba S9304
Motor: eigenbouw JG100, 12 kg stuwdruk
Robart neus retract
2750 cc brandstof capaciteit

Rafale:
RX, Futaba FP-R118, 2700 mAh accu 4 cellen
Orbit AECU 3.3, automatic uitgezet voor manual start, 550 mAh accu, 6 cellen
Elevator servo's Futaba S9209
Motor: Eigenbouw KJ66, 6kg stuwdruk
Springair neus retract, Romair main retracts
1500 cc brandstof capaciteit

Zender: Futaba FF8, FP-T8UP

Cheers,
 
Hoi,


@Maikel en Gerald jullie snappen het dus wel wat ik bedoel.


Bedankt, die gegevens bedoelde ik dus en ik zou ook graag de indeling willen weten van de zender, met wat je wat doet.

Thx

@leksie en boy de ballenbak bij ikea is de juiste speelplaats voor jullie
 
Als ik setup lees denk ik aan uitslagen, zwaartepunt. Daarmee men verwarring

Blijkbaar snapten gerald en butler het direct. Ik had geen goesting om een hoop in te typen en dit mss je vraag niet was :roll:

Natuurlijk ga ik mij die moeite ook niet meer nemen.
 
Hoi Allemaal.

Even een schoppie :lol:

Er zijn zovelen met een jet, kom mannen ga hier je setup plaatsen daar hebben we allemaal wat aan!!!!!!!!!!!!! toch.

Nogmaals bedankt Maikel en Gerald.
 
als zender indeling heb ik:

Linker stik= hoog / laag en rudder
rechter stik= gas en rolroeren
1 schakelaar boven de linker stik om de turbine uit te zetten (kill switch)
1 schakelaar rechtsboven de rechter stik voor retracts
brakes gecombineerd met down
flaps zit rechts van mijn zender met een draai/sleep schakelaar
bij flaps gaat automatisch er een beetje up bij.

met vr gr maikel
 
Back
Top