Hallo Allemaal,
Ik heb even een vraag aan jullie.
Aanstaande donderdag ikb ik tijd om een shop te gaan bezoeken voor een nieuwe heli
Maar ik weet niet zo goed waar ik naar toe moet
nu kan ik gewoon ff zoeken op het net en dan vind ik natuurlijk van alles maarrrr
Ik zit dan in de buurt van Utrecht en het is natuurlijk handig als die shop in de buurt is vind het niet erg om een stuk te rijden hoor.
Wat zoek ik dan:
-Een shop waar ze er echt iets van snappen!!!
-Liefst niet de duurste maar goede hulp kost iets!
-Ik heb mijn keuze laten vallen op een KDS 450S dus wel makelijk als ze die verkopen ( wil ook meteen een Walkera CB100 meenemen als dat kan)
-Het zou mooi zijn om mijn nieuwe aankoop even te zien vliegen
ik had al wat namen gehoord maar
V-Nix maar diehebben volgens mij niet de mij gevraagde heli's
Romafira maar die kan ik niet bereiken en weet niet of die een winkel hebben???
Ik Hoop dat jullie voor mij een paar hele goede tips hebben want ik kan niet wachten tot donderdag!!!!
Groeten Ronald (Diver)
Ik heb even een vraag aan jullie.
Aanstaande donderdag ikb ik tijd om een shop te gaan bezoeken voor een nieuwe heli

Maar ik weet niet zo goed waar ik naar toe moet

Ik zit dan in de buurt van Utrecht en het is natuurlijk handig als die shop in de buurt is vind het niet erg om een stuk te rijden hoor.
Wat zoek ik dan:
-Een shop waar ze er echt iets van snappen!!!
-Liefst niet de duurste maar goede hulp kost iets!
-Ik heb mijn keuze laten vallen op een KDS 450S dus wel makelijk als ze die verkopen ( wil ook meteen een Walkera CB100 meenemen als dat kan)
-Het zou mooi zijn om mijn nieuwe aankoop even te zien vliegen

ik had al wat namen gehoord maar
V-Nix maar diehebben volgens mij niet de mij gevraagde heli's
Romafira maar die kan ik niet bereiken en weet niet of die een winkel hebben???
Ik Hoop dat jullie voor mij een paar hele goede tips hebben want ik kan niet wachten tot donderdag!!!!
Groeten Ronald (Diver)