welke sim is dit

• Topicstarter Topicstarter hoiditbenik
  • Startdatum Startdatum
Hé daar,

Lees toevallig deze vraag......

Nope...is geen reflex xtr en ook niet reflex 2/(5.05) deze heb ik namelijk zelf in bezit.

Heb even gezocht. 99% zeker Realflight. Een van de weinigen waarin je de zender ook in beeld krijgt.

Greetz Jazz

Gr Jasper

iemand de sim te koop of een ander voor een paar 10tjes

reflex xtr

ja kijk ik heb alles geinstaleerd maar mijn besturing klopt niet TOV de simulator mijn gas staat op de sim links op mijn zender rechts uh ja dus dalen en stijgen staat dus ook verkeerd ik snap er niets van

wat is je probleem ? misschien kan ik wel helpen...

ga eens naar 'radio' boven in de balk, ga dan naar 'read channel assingment'.

daar zie je dan staan 'ivol_mode_1.fnc' enz... tem 'mode 4'.

daar kies je dan de 'mode 1' en dan moet hij het doen, doet hij het niet moet je opnieuw 'assign channels'(F7) doen om de zender opnieuw in te stellen.

dan staan daar allemaal mapjes in ? als ik radio en dan read channel... maar dan kom ik in allemaal mapjes uit ?

ga eens naar 'radio' boven in de balk, ga dan naar 'read channel assingment'.

daar kies je dan de 'mode 1' en dan moet hij het doen, doet hij het niet moet je opnieuw 'assign channels'(F7) doen om de zender opnieuw in te stellen.

reflex

kan iemand mij zeggen hoe je de reflex XTR in een andere mode zet ?!!! ik heb hem al een week en nog niet aan het vliegen !!

TE=jaeneke;1339156]ga eens naar 'radio' boven in de balk, ga dan naar 'read channel assingment'.

daar kies je dan de 'mode 1' en dan moet hij het doen, doet hij het niet moet je opnieuw 'assign channels'(F7) doen om de zender opnieuw in te stellen.[/QUOTE]

Laatst bewerkt:
dan staan daar allemaal mapjes in ? als ik radio en dan read channel... maar dan kom ik in allemaal mapjes uit ?

ja dat eerste mapje moet je op klikken, dit mapje heet : 'ivol_mode_1.fnc'

dan moet hij normaal werken en anders via F7 de kanalen nog eens instellen.

gewoon in uw startshcerm waar uw heli/vliegtuig zichtbaar word bovenaan naast 'scenery' staat 'radio'.

je klikt op 'radio' en dan klik je op 'read channel assignment' en dan zie je die 4 mapjes van mode 1/2/3/4

reflex

en die vier mapjes in welke map staan die ?

grt

gewoon in uw startshcerm waar uw heli/vliegtuig zichtbaar word bovenaan naast 'scenery' staat 'radio'.

je klikt op 'radio' en dan klik je op 'read channel assignment' en dan zie je die 4 mapjes van mode 1/2/3/4

en die vier mapjes in welke map staan die ?

grt

je bent iets serieus verkeerd aan het doen, die zitten NIET in een map of in die aard...

gewoon het spel opstarten, dan zie je je veld waar je vliegt en bovenaan in het scherm heb je een grijze balk waar je dan dit moet volgen :

bovenaan naast 'scenery' staat 'radio'.

dan op mode 1 klikken, zender in 0 positie zetten en dan de instructies volgen voor calibratie.

Back