Welke Spectrum zender?

Hallo,

Ik heb mijn DX-3 verkocht want ik wil een nieuwe Spectrum zender hebben.

Ik heb er zelf al een paar gezien:

Spectrum DX3-R
Futaba T3PK PM FS 2,4 GHz

Ik heb wat verhalen gehoordt over de DX3-R dat die bindingsproblemen heeft???

Ik wil zo rond de 300-350 uitgeven aan de zender

Ps, dit is een 2e topic, maar hier is wat logischer want in andere draadje praten ze alleen over ontvangsten enzo en wat wel en niet mag qua regelgeving:p

Greetz,
Joram

Je moet je even bij jezelf afvragen wat je zoekt in de nieuwe zender, wat je niet had in de DX3. Even onder de aanname dat je je DX3 hebt verkocht omdat je iets miste met die zender, en niet 'zomaar' omdat je gewoon een nieuwe wilt.

heb zelf nu alweer een aantal maanden de dx3r, maar nog nooit last gehad van bindingsproblemen. Ideale zender, lekker licht en ligt lekker in de hand.

Dan wordt het de DX3-R :)

Ik heb de dx-3 weggexaan omdat ik een nieuwe zender wou hebben.. De dx3-r sprak me wel aan en dus dacht ik laat ik m'n oude verkopen ene een leuke nieuw kopen:)

Jij bent snel uit je keuze. 1 persoon komt met een goede ervaring van de DX3R en je weet gelijk dat je die gaat kopen.

Om een lang verhaal kort te maken, biede zender zijn goed!!

Ik zou eerst is langs een winkel gaan waar ze beide hebben en houd ze is vast en kijk welke je het lekkerste in de hand vind liggen. Maak dan je keuze. Ervaringen vragen is altijd moeilijk. Want de 1 vind de DX3R goed de andere de 3PK en zo kom je er nooit uit. Je moet zelf bepalen welke je gaat kopen. Aan een van biede heb je in ieder geval geen miskoop.

Ik heb al meer goede dingen over de dx3-r gehoordt. Iemand die ik ken heeft zijn dx3 ook veruild voor de R.

Ik heb de R al in handen gehad en beviel prima:)

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Als je gewoon een nieuwe wil omdat je een nieuwe wil moet je denk ik gewoon diegene uitzoeken die je het mooiste vindt. Het is immers jouw geld...

Back