Welke Speed-boot?

Hallo,

Ik wil al een tijdje een speed-boot kopen. Alleen weet niet echt welke.
Ik heb nu al 130 euro gespaard, Maar het kan meer worden ivm dat ik mijn elecktro/nitro hobby van auto's in de verkoop doe. Ik wilde altijd al eens een snelle speedboot hebben die minstens 50 km/u kan. Zelf wil ik Geen nitro/gas model . maar een elecktro model. ik heb zelf nog 11.5 lipo's liggen, die ik dan mooi kan gebruiken. weet iemand nog een mooi model?
Liefst niet hoger dan 150 euro. of verkoop jij er nog 1? Dan wil ik hem mischien wel overnemen.

Wie kan me helpen om aan een goede speedboot te komen?

ik heb nog even gemailt met potloodje en hij wilt een RTR hebben. Had hem ook mijn graupner dragstar aan geboden (hoeft aleen nog waterkoeling op) maar daar wilde hij zicht liever niet aan wagen nog!

berichtje is niet boos bedoelt maar het geeft even beter aan waar hij naar opzoek is.

mvg nick

Hallo Potloodje (eigenaardige voornaam trouwens...),

Je hebt het over het verkopen van "elecktro/nitro hobby van auto's", mag ik aannemen, dat je dan al een zender/ontvanger set hebt?

En dat het bedrag van €150 alleen voor de boot (+ motor+ schroefas + roer + regelaar) ter beschikking staat?

Kijk dan eens hier:
Rennboote - GB-Modellbau
Met name de Blaze kan ik aanbevelen.
Lees ook even hier:
blaze-b24
En (als je even doorspaart), hier:
p1-arpro-700ep
In beide threads staan foto's en filmpjes van de boten. kun je gelijk zien hoe dat vaart.

Zowel de Blaze als de ARPRO varen zó uit de doos (na enig instel- en afstelwerk) al erg goed, en zoals je in de links kunt lezen is er later met enige tuning nog meer uit te halen.

Er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden, maar deze boten ken ik uit eerste hand.

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back