Welke speedboot?

• Topicstarter Topicstarter Floor
  • Startdatum Startdatum
F

Floor

Guest
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goeie speedboot die hard gaat.. ik wil geen speedboot die valt onder de categorie " speelgoed ".
Ik heb een budget van 400 euro
Heeft er iemand een suggestie? ideeen?

- Ik heb helemaal niks aan spullen liggen..
- Type boot maakt me niet uit
- Brandstof maakt ook niet uit, alleen electro als er wat accupakketten bij zitten
- Een beetje golven moet wel kunnen.. ik vaar meestal op water waar altijd wel wat golfjes zijn.
- Me max budget is 400 euro

Alvast bedankt! Floor

Ik weet niet hoe anderen hierover denken , maar ik ben zelf begonnen met een tweedehandsbootje met alles erbij. Daar kun je naar opzoek op modelbouwmarkt (gelinkt aan dit forum) of om marktplaats . Als het je dan tegenvalt , ben je wat minder geld kwijt . Dikwijls kan die persoon waar je het van koopt je dan ook nog wat uitleg geven.

Mijn eertse was een Cobra van Graupner , geen slecht bootje hoor, leuke vaareigenschappen en standaard al redelijk snel in zijn standaarduitvoering.

Koop wel best geen cheap ebay-bootje voor 30 euro of zo. Met je 300 euro kan je best wel al iets heel mooi kopen , brushless zal wel lukken denk ik.

Als je een nitro-bootje wilt kan ik je niet helpen ,daar weet k niet zo veel van.

Ciao

Sander

Hey
misschien is dit wel iets

je moet wel nog accu's en zender en ontvanger kopen denk ik...

marktplaats.nl

advertentienummer : 5469882213 (gewoon in de zoekfuntie invullen)

Ciao

Sander

ik heb eventueel ook nog wel een cen grey thunder.
voor 150 euro kun je hem komen ophalen met zenderset gloeier batterijen.....enz.vaarklaar dus.
heel leuk bootje maar ik ben overgestapt op auto's.
hij heeft net een nieuw cilinder/zuigersetje en het loopt als een trein(speedboot:P).

mvg stephan

Er zijn veel leukere bootjes te koop voor dat bedrag

o.a. op marktplaats hopf speed boot advertentienr.: 5417843913

of de Micro Iceberg / Mini Catamaran advertentienr.: 5656405213

bij de laatste alleen nog een zender en ontvanger er en klaar dan zit je ruim binnen je budget en dan kan je ook nog een knap ladertje kopen om de accu's mee op te laden.

Bij beide advertentie's heb je een zeer mooi bootje...

Groet,

Remy

@Savage, Snelheid van je bootje? fotos? Kan je me toevoegen op floor_is_the_king@hotmail.com

@remy moller, Welke snelheid denk je dat die bootjes halen? Die 5417843913 boot, die Hopf. Wat is een goede prijs daarvoor?

Floor

Ook ik heb eventueel nog wel een boot te koop die echt hard gaat, nou niet bepaald een beginnersboot maar als je graag met knikkende knieen naast het water staat beslist een aanrader. Het is een tunnelboot met nitro outboard, niet geschikt voor ruw water en harde wind maar als de omstandigheden juist zijn echt mooi om mee te varen. Loopt zeker harder dan 80 km/u. Duidelijk geen speelgoed en wat duurder dan je budget maar wie weet??

kattekamp zei:
Ook ik heb eventueel nog wel een boot te koop die echt hard gaat, nou niet bepaald een beginnersboot maar als je graag met knikkende knieen naast het water staat beslist een aanrader. Het is een tunnelboot met nitro outboard, niet geschikt voor ruw water en harde wind maar als de omstandigheden juist zijn echt mooi om mee te varen. Loopt zeker harder dan 80 km/u. Duidelijk geen speelgoed en wat duurder dan je budget maar wie weet??

ik zou het niet verandwoord vinden om dit aan een jonge beginende powerboater te verkopen.

hij kan beter beginnen met een wat tammer bootje.

want een K&B is zowiezo al niks voor beginner's
en 80 km/h al helemaal niet en zeker niet op 15 jarige leeftijd wat net begint met snelle boten..

overgens is dat bootje van hopf een zeer goed ding om mee te beginnen.
nog wel aan de hoge kant maar wel makelijker en veiliger dan een outboard/tunnel.

my 2 cents.

greetz jaimy

ben het helemaal met jaimy eens!
ik heb ook nog een hydro marine streamer staan
met viper 700 neo en robbe 65 a regelaar
en een 3000ma accu

mail me maar voor verdere info en foto`s

goeden dag heren botenbouwers.

ook ik sluit me aan bij de rest van het verhaal. dat een beginende boten bouwer,s niet gelijk 80 moet gaan.

Ik zelf ben begonnen met boten uit piepschuim te snijden. Toen ik de smaak te pakken had gekregen van de boten ben ik overgestapt. op de magin one.
Ik vind dit persoonlijk een top boot gezien de prijs en zijn snelheid (standaard rond de 40 km) Ik heb deze boot een jaar in bezit gehad. en de boot is als 1 grote gatenkaas de deur uit gegaan. kort om veel aan verbouwd maar ook veel van geleerd. met al dat testen en varen, leer je wel een boot te besturen en de feeling te krijgen op het water.

Ik zit nu 3 jaar in de booten, en heb nu een hopf cyklon die 74,2 km loopt.
daar heb ik veel tijd en moeite moeten in stoppen en er dubbel zo veel plezier van terug gekregen. Dus als je voor het eerst een boot gaat kopen die gelijk 80 kmp loopt is de lol er naar een tijd wel van af.

groeten jasper

De hopf boot die op markplaats staat is een leuke beginnersboot

Maar naar mijn weten is die al verkocht aan iemand op het extremme forum.

Maar met een beetje geluk voor jou, is de koop niet doorgegaan. anders laat de adverteerder de boot wel lang staan als hij al verkocht is.

jaimy zei:
nog wel aan de hoge kant maar wel makelijker en veiliger dan een outboard/tunnel.

my 2 cents.

greetz jaimy

Hij vroeg zich ook af hoeveel dat bootje ongeveer kan gaan kosten zoals hij op marktplaats staat daar heb jij meer weet van....

Groet,

Remy

zoals jasper al zei is de hopf boot op marktplaats al verkocht naar iemand die op xtreme rond hangt.
ik weet dat niet zeker omdat ik het ook niet kan nakijken.

die boot mag compleet max 175 euro kosten.

greetz jaimy

jaimy zei:
kattekamp zei:

ik zou het niet verandwoord vinden om dit aan een jonge beginende powerboater te verkopen.

hij kan beter beginnen met een wat tammer bootje.

want een K&B is zowiezo al niks voor beginner's
en 80 km/h al helemaal niet en zeker niet op 15 jarige leeftijd wat net begint met snelle boten..

my 2 cents.

greetz jaimy

Moet ik dan met een roeibootje gaan varen die 35-40 km/h per uur gaat? GAAAAP

Ik wil snelheid! wat is er niet veilig aan? of verantwoord?

15 jaar dus? jij bent 19..

ik denk dat jaimy niet bedoeld dat het veiliger is voor iemand va n 19 t.o.v iemand van 15.Maar dat je beter met gewoon een beginnersbootje kan beginnen.En daar beetje mee gaan prullen enz, en dan langzamerhand steeds een sneller iets kopen.
heb eventueel wel een erg rap rompje voor je liggen, en nog een leuk beginners rompje (nitro).
Voor meer info pm me maar.

Heb niks aan een romp.. moet een snelle boot. Ik heb al een catamaran gehad die 35 km/h ging maar das voor ouwe wijve.. ik wil niks prutsen, ik wil varen met snelheid

Back