Welke te kopen?

• Topicstarter Topicstarter papegaai01
  • Startdatum Startdatum
P

papegaai01

Guest
Ik wil graag een helicopter kopen, alleen er is zoveel keus. Ik zit zelf de denken aan:

1. Dragonfly 04
2. Dragonfly 76
3. Lama V3

Ik heb op het forum heel veel gelezen, alleen je hoort zoveel verschillende verhalen. Ik ben een beginner met heli vliegen

Alvast bedankt

Erik

ook ik ben een beginner :wink:

Maar zou zeggen lama v3 om mee te beginnen, hier zul je veel lol aan beleven en is redelijk crash bestendig.

deze zijn vrij stabiel , mits je dit een maal onder de knie hebt en het nog steeds leuk vind zou ik verder gaan kijken wat leuk is.

ik zelf heb de walkera lama (gekregen van m,n vriendin)
en ben druk op verschillende forums aan het lezen over de walkera #36. Als volgende stap om te ondernemen.

Ik weet niet of je de hele topic hebt gelezen van de lama v2 maar dit is een leuke topic.

gr , mark

Ik zou eerder voor een dragonfly 004 of iets dergelijks gaan. Daar leer je tenminste echt mee vliegen en dan is de overstap op een grotere cp heli een stuk makkelijker.

Hoi !

De lama is een erg leuk speeltje wat zijn geld zeker waard is.
Nadeel is dat je hem na 1 week zat bent want hij vliegt te gemakkelijk en heeft daardoor ook beperkingen.

Wil je echt leren helivliegen kun je dus beter voor een Dragonfly gaan of een vergelijkbare micro. Er valt genoeg te lezen hierover op dit forum dus lees dit eens goed door voordat je iets gaat kopen.
Succes !

Ik zou ook voor de dragonfly 04 gaan. Ik heb ook een soort lama gehad (graupner G47) en was daar vrij snel zat van. Toen heb ik de 04 aangeschaft en dat vliegt toch heel anders en leuker.
De 04 is zeer crashbestendig en als je deze onder de knie hebt kun je vrijwel met alle heli's vliegen.

M.v.g. Mark

Back