de truggy inferno us sport, is dat een goed ding om mee te beginnen dat lijkt me nog wel wat, of is het verstandig om wat te veranderen aan die truggy of ander merk.
groeten
Gerwin
Ligt een beetje aan wat je ermee gaat doen, de kyosho is zeker een goede beginners auto. Hij is ook degelijk maar ben je van plan om op een circuit te gaan rijden zou ik persoonlijk naar een pro versie kijken, maakt niet veel uit welk merk (de bekendere soorten dan). Weet niet precies waar je vandaan komt en of er bij jou in de buurt goede modelbouwwinkels zijn, ik zou je aanraden eerst eens daar te gaan kijken welk merk er gevoert wordt. Zeer belangrijk voor reserve onderdelen
Ben je van plan om ergens op een circuit te gaan rijden, ga er dan eerst eens kijken en laat je informeren. Geneer je ook niet om eens te vragen of er misschien iets te koop is binnen de club.
Ik ben nog steeds van mening dan je als beginner en je wilt de baan op je goed af kunt zijn met een tweede handse. Je kunt dan voor je budget toch net ff iets meer aanschaffen.
Ook als je lid wordt van een club en je koopt er een 2de handse hoeft je niet zo snel bang te zijn dat je met een barrel weg gestuurt wordt, je komt die gast uiteindelijk weer tegen bij de club.
Als je toch serieus wilt beginnen met de hobby doe het gelijk goed want dat scheelt je in de knip. Koop je eerst een rtr om later toch een kit te nemen vind ik dat al weggegooit geld, want je krijgt immers niet veel terug voor een gebruikte.
Maar de keuze is niet aan mij maar aan je zelf

Denk er goed over na, je kunt je geld maar één keer uitgeven.