Welke Truggy

• Topicstarter Topicstarter toone
  • Startdatum Startdatum
T

toone

Guest
Hallo allemaal

Ben opzoek naar een truggy, maar op internet kom je zoveel tegen.

Welke truggyt raden jullie mij aan, welke samenstelling, moet gewoon goed zijn.

kies liever voor meteen goede kwaliteit dan alles na die tijd te moeten veranderen.

Budet ongeveer rond de 800 Euro.

Met vriendelijke groet
Gerwin

Daar is hier ook heeeel veel over te vinden ;)

Met gebruik van de zoekfunctie kom je genoeg topics tegen van mensen die opzoek waren naar een truggy..

Mocht dat nog niet genoeg info bevatten is er ook nog www.truggy.nl ...

Hallo allemaal

Ben opzoek naar een truggy, maar op internet kom je zoveel tegen.

Welke truggyt raden jullie mij aan, welke samenstelling, moet gewoon goed zijn.

kies liever voor meteen goede kwaliteit dan alles na die tijd te moeten veranderen.

Budet ongeveer rond de 800 Euro.

Met vriendelijke groet
Gerwin

FF een vraag heb je al iets of moet je echt nog alles aanschaffen? Of is dit budget enkel en alleen voor de truggy

moet alles nog aanschaffen, maar wil graag iets goeds hebben waar ik langer tijd mee vooruit kan.

groeten
gerwin

Mugen, Hong Nor, Ho Bao.

Kijk even op Truggy.nl ga naar een wedstrijd...bekijk de races en loop bij de sleutelplaats rond, daar krijg je veel meer informatie dan we hier op een forum bij elkaar kunnen typen.

He ik rijd zelf sinds kort in een hong nor x1 crt gekocht voor 200 euro (2de hands) zo goed als nieuw. Ik heb verder geen ervaring maar ik vind het echt een geweldige auto! Hier mijn ervaring (ps als andere nog afsteltips hebben hoor ik het graag ;)): [URL="
- Hong Nor X1 CRT Jaapschaap[/URL]

De X1 kost nieuw 450 euro geloof ik... Er is sinds een jaartje ofso ook een X2 zal ook wel een erg goede auto zijn (verbeterde versie? of gewoon een andere versie)
[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
de truggy inferno us sport, is dat een goed ding om mee te beginnen dat lijkt me nog wel wat, of is het verstandig om wat te veranderen aan die truggy of ander merk.

groeten
Gerwin

de truggy inferno us sport, is dat een goed ding om mee te beginnen dat lijkt me nog wel wat, of is het verstandig om wat te veranderen aan die truggy of ander merk.

groeten
Gerwin

Ligt een beetje aan wat je ermee gaat doen, de kyosho is zeker een goede beginners auto. Hij is ook degelijk maar ben je van plan om op een circuit te gaan rijden zou ik persoonlijk naar een pro versie kijken, maakt niet veel uit welk merk (de bekendere soorten dan). Weet niet precies waar je vandaan komt en of er bij jou in de buurt goede modelbouwwinkels zijn, ik zou je aanraden eerst eens daar te gaan kijken welk merk er gevoert wordt. Zeer belangrijk voor reserve onderdelen
Ben je van plan om ergens op een circuit te gaan rijden, ga er dan eerst eens kijken en laat je informeren. Geneer je ook niet om eens te vragen of er misschien iets te koop is binnen de club.
Ik ben nog steeds van mening dan je als beginner en je wilt de baan op je goed af kunt zijn met een tweede handse. Je kunt dan voor je budget toch net ff iets meer aanschaffen.
Ook als je lid wordt van een club en je koopt er een 2de handse hoeft je niet zo snel bang te zijn dat je met een barrel weg gestuurt wordt, je komt die gast uiteindelijk weer tegen bij de club.
Als je toch serieus wilt beginnen met de hobby doe het gelijk goed want dat scheelt je in de knip. Koop je eerst een rtr om later toch een kit te nemen vind ik dat al weggegooit geld, want je krijgt immers niet veel terug voor een gebruikte.
Maar de keuze is niet aan mij maar aan je zelf:p Denk er goed over na, je kunt je geld maar één keer uitgeven.

Hoi

Ik ben niet van plan op er wedstrijden mee te gaan rijden, gewoon op grasland, zandgaten en bouwland zeg maar,
woon in de omgeving hellendoorn, volgens mij is er 20 juni in deventer wedstrijden denk dat ik daar is ff ga kijken, wil eigenlijk gewoon wat goeds hebben prijs doet me niet echt geef liever 1 keer uit dan na die tijd alles te gaan verbouwen.

m.v.g
gerwin

Als je daar dan toch heen gaat kun je daar ook info winnen.
En kan je gelijk zien hoe de aut's eruit zien en wat ze kunnen.
Je kan beter rustig de tijd nemen voor iets dan te snel wat kopen en dan achteraf erachter komen dat het toch niet helemaal is wat je graag wil hebben.

Succes

Als je echt iets goeds wil en in één keer klaar wil zijn is de nieuwe Losi 8t 2.0 rtr DE beste truggy voor je geld.
[LOSB0085] Team Losi 8IGHT-T 2.0 1/8 4WD RTR Truggy (w/DX3S Radio, Telemetry Installed & Starter Box)
deze is echt helemaal race klaar. Start box, goede motor, gespoten body, U name it.
Je koopt wat accu packs en nitro en gaan.
Ja ik weet het is in het buitenland maar de USD is nu best gunstig.
Je rijdt gelijk met 2.4Ghz en valt dus niemand lastig met storingen.
Als je nog even geduld hebt is hij ook in de UK en Hong Kong te koop.

Mzl Mach1

Uit persoonlijke ervaring zou ik zeggen,

De GS XUT pro (team kit of de advanced).

Onderdelen zijn makkelijk te krijgen en het is een goede auto. Maar dan ga je misschien wel je budget net te buiten, 650 kost de advanced momenteel geloof ik.

Een betere tip is wellicht de Hong Nor X2, top auto rijd overal op de podium plekken mee, en je hou redelijk wat geld over voor een mooi blokje. Maar goed, met zender servo's enz zal je ook hier je budget overschrijden denk ik.

Je kan een auto zo duur maken als je wil, het is maar net waar je het meeste van je budget aan wil spenderen. Want 800 euro klinkt als een hoop, maar t is zo op......

2 servo's 120 euro
zendersetje 209 euro
startbox incl accu's 130 euro
lader 50 tot 150 euro
blokje 200 tot 500 euro

en dan de auto nog........

ORION heeft gelijk. Ik ben ook pas begonnen en wou ook direct goed beginnen.

Resultaat is € 1500,- lichter.

Maar dan heb je ook wel wat. RTR is wel leuk maar je bent toch al snel aan het vervangen en van het één komt het ander. Uiteindelijk ben je dan nog duur uit (als je tenminste redelijk veel verwacht) met veel frustratie van telkens wat stuk.

Voorbeeld: Neem je een blokje met trekstarter. Dan lees ik toch vaak dat de boel stuk getrokken wordt. Dan moet er toch een startbox aangeschaft worden met accus ja en die moeten geladen worden dus een lader........... Een simpel voorbeeld maar wel praktijk.

Maar het geeft ook heel veel plezier moet je maar denken.

truggy

hallo mensen

ik wil een elektrische rc truggy kopen maar ik weet niet precies welke.
ik wil er wel een beetje mee kunnen crossen maar me budget is wel maar 150 euro en het liefst geen bouwpakket weten jullie misschien iets? :D

Verkeerde topic en verkeerd forumdeel. In het electro deel is er een algemeen LRP topic, LRP heeft wel iets wat net buiten je budget valt.

Back