Welke uitlaat voor OS Max .40 motor (6.5cc)

Hoi

Wat voor soort uitlaat is geschikt voor deze motor (hij komt in een mhz lizard, dus hij moet niet al te groot zijn)??

Nog ff een vraagje: Wat is het verschil tussen de mhz Lizard en de Lizard Xtreme?

Bedankt

Gerco

Laatst bewerkt:
'iets'

nee grapje, het verschil tussen de extreme en de normale is dat de normale hoger is. De extreem is een heel stuk lager en is ook nieuwer dan de normale. Verder zit er kwa onderwaterschip niet echt een verschil in eigenlijk. De extreme is gewoon stabieler door lagere zwaartepunt. Verder is de 'look' wat strakker gestyled op de extreme.

Over de uitlaat durf ik mij zo 123 niet uit te laten (en nee, is gewoon spreektaal geen woordspeling :P )

ben je op zoek naar een 'vliegtuigpotje' of een uitlaatbocht en uitlaat pijp recht naar achter?

potje voor een .40 OS is de 3030 of de 873S van OS, een 3030 heb ik nog wel liggen van me .32 motor. Hier kan je me ff over contacten.

Zie ook m'n topic op xtreme, zowel met de oude als de nieuwe uitlaat. (XtremeRCboats :: View topic - Hydromite 5.23cc: in de reparatie!)

/edit hier staan de uitlaten van OS ook zo'n beetje bij elkaar, kan je ff rondkijken bij de specs. Shop by Brand: O.S. Engines - R/C Engine Mufflers

Back