welke vervanger voor EG ?voorstellen ?

• Topicstarter Topicstarter jona
  • Startdatum Startdatum
J

jona

Guest
Hallo ,

ben op zoek naar een vervanger voor men Easyglider omdat men EG gekrasht is .men lieftallig vrouwke wilde ook eens een poging doen
na geprobeerd te hebben op sim . het ging goed tot er een vervelende langdurige storing optrad. EG duikte naar beneden met schokbewegingen op en neer . helaas was hij al zo ver dat ik hem te laat onder controle kon krijgen . :cry:

dus nu zoek ik een vervanger , en wilde jullie raad eens vragen . men gedacht ging naar een cularis omdat ik tevreden ben over mpx .
vlieg ook nog met gemini, en acromaster dus zou ik graag een elec zweeftoestel terug aankopen .

alle hulp is welkom bij het kiezen van een model . geef er liefst een foto bij zodat ik kan zien over welke jullie het hebben . :lol:

groetjes
:banana:

damn,ene dag of ene paar dagen geleden vertelde je me nog welke setup je gebruikte in je eg....
Is de electronica nog goed???
En waarom terug geen easyglider gewoon???

tja ik weet het nog niet goed wat ik ga doen daarom dat ik graag jullie voorstellen vraag . en ja het knaagt zeker en vast om terug een EG te kopen gewoon omdat ik alle electronica nog heb en nieuw kost zo'n EG maar 79 euro'kes hé zb hzt vliegt zo prachtig met mijn setup .

dus we zien wel

trouwens jou EG al klaar ?

De cularis is wel mooi en goed denk ik maar wel een dure vogel om uit te rusten,6servos aparte ontvangstbatterij zwaardere motor......
Ikzelf heb een elbatros van 2meter,kun je vergelijken met de EG maar toch iets groter en zwaarder
Als je de setup hebt zou ik in uw plaats toch wel nog ne keer nen EG in de lucht sturen

in de week kwam mij vrouw thuis met een nieuwe easyglider en nog eens een cularis bovenop . dus heb ze nu beide hihihi. en inderdaad de cularis is een dure vogel kost me aan electronika 250 euro'kes dus dat komt al op zo'n 400 euro voor de cularis vliegklaar . nu had ik nog een probleem , ik heb op men mx-12 één kanaal te kort dus stond ik ook nog eens voor een nieuwe zender . ik dan maar naar de winkel een nieuwe futaba f9csuper gaan halen .

al bij al een dure week geweest . 1000euro aan modelbouw hihi kan ik er weer effe tegen hé

jona zei:
in de week kwam mij vrouw thuis met een nieuwe easyglider en nog eens een cularis bovenop . dus heb ze nu beide hihihi. en inderdaad de cularis is een dure vogel kost me aan electronika 250 euro'kes dus dat komt al op zo'n 400 euro voor de cularis vliegklaar . nu had ik nog een probleem , ik heb op men mx-12 één kanaal te kort dus stond ik ook nog eens voor een nieuwe zender . ik dan maar naar de winkel een nieuwe futaba f9csuper gaan halen .

al bij al een dure week geweest . 1000euro aan modelbouw hihi kan ik er weer effe tegen hé

Je had helemaal geen nieuwe zender moeten kopen!!! Ik vlieg mijn cularis ook met de MX12. Je had gewoon een V-kabel met sero reverse switch nodig. Die kost ongeveer 8 euro.

ja dat dacht ik ook maar ze hadden die niet in de winkel waar ik altijd ga en ze zeiden dat dit redelijk duur was . nu weet ik wel beter als ik je antwoord las . maar al bij al het is geen miskoop hé ... bij ons op de club vliegen de meeste met zo'n zender dus das weer handig om hulp te vragen bij het instellen .

Back