WillydeWoofer
Forum veteraan
"Make him an offer he can't refuse."
Ben jij Ron of Don?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
"Make him an offer he can't refuse."
Ik heb een bericht bestuurd met daarin een bod van € 85,00 incl. verzendkosten. Het wachten is op een boos antwoord.
Ik heb ook nog wel een OS Max 4T op de plank liggen maar die verkoop ik lekker niet
Is een 20cc met pomp, machtig apparaat. Blijft nog wel even in de olie liggen totdat ik er weer eens een kist voor heb.
Probleem is eerder om deze motor goed onder de 80 dBA te krijgen (maar daar heb jij geen last van).
naar een modelbouwwinkel waar je gratis motoren mag uitzoeken
Ja, bij zo'n winkel was ik laatst ook.
Ik kreeg een gratis kopje koffie en mocht daarna gratis vanalles uitzoeken.
Alleen bij de kassa bleek enkel het uitzoeken zelf gratis te zijn![]()
over het algemeen draaien welbeschouwd vaak enkel de mond en de bierspier op volle toeren op een vliegdag.![]()
Is dat de motor die jij eerder voorstelde?En bij Hobbyking is een ASP in dezelfde maat nog eens 40 euro goedkoper. En dat is 100% dezelfde motor als een planet hobby van Lindinger.
Alleen als de postbode je niet om een verplicht vrijwillige bijdrage aan de NL staatskas vraagt... Dan is hij weer vrijwel even duur.En bij Hobbyking is een ASP in dezelfde maat nog eens 40 euro goedkoper
En bij Hobbyking is een ASP in dezelfde maat nog eens 40 euro goedkoper. En dat is 100% dezelfde motor als een planet hobby van Lindinger.
Moe van al die elektrische vliegtuigen onveilig uw plaatselijke club?
Denk je dat vliegende elektrische R / C vliegtuigen is de equivilent van het kijken naar 'Driving Miss Daisy' op valium?
Zo ja, dan Viertakt gloed aangedreven motoren moeten zijn tikkende alle positieve vakjes! En er gaat niets boven de geur of geluid van een 4-takt gloed aangedreven vliegtuig donderend door de lucht.
Vlieg naar het geluid van uw eigen 4-takt gloed aangedreven symfonie en pesten die kleine elektrische off de airstrip!
HobbyKing heeft toch een depot in Limburg!?
Hoewel ik absoluut aanraad om als beginnende brandstofvlieger eerst gewoon bij Gloeiplug en methanol te blijven, wil ik wel even een misverstandje uit de weg helpen:Mocht je aan brandstof gaan beginnen hou hem dan gewoon op nitro. Benzine is toch gewoon iets lastiger. Ik denk aan de ombouw.
Is bovenstaand wat, voor 135 euro?