welke zender is beter om helie mee te vliegen?

Hey

Ik gebruik de DX7. Goede zender met voldoende mogelijkheden! Heb expres de DX7 genomen vanwege het extra kanaal dat altijd makkelijk is als je bijvoorbeeld iets extra's wil aansturen!

Groeten

waarom wil je nog op 35Mhz vliegen?
Ik raad je absoluut een Spektrum DX7 aan, heb hemzelf ook en bestuur er 6 modellen mee :-)

Hoi,

De zender van KDS werkt prima met Phoenix. Of hij met anders sims werkt weet ik niet. Maar een DX7 is natuurlijk wel mooier en beter.

Groeten,
Jan

Laatst bewerkt:
Dank voor de info. Niemand raad een Futaba aan dus die laten we schieten.

Ik koop voorlopig ff een dx6i zodat ik aan de slag kan en bestel maar alvast een dx8i ziet er wel mooi uit!!

Waarom zijn de Spektrum zenders zoveel goedkoper dan de Futaba of lijkt dat maar zo???

@jeroen wilde zo rond de 300 uitgeven

@crazykuki ja waarom zou iemand dat nog willen doen?? 2,4G is toch veel beter!!!

@Jan Weststrate zal bij mij niet mee vallen er kan geen kabel in?!?!?

Ik heb onlangs de Futaba T7C gekocht, helemaal top voor €255. Dit is iets goedkoper dan de DX7, deze stond te koop voor €265.

Timer, subtrim en alles wat je maar nodig kan hebben zit erop.
Je kunt ook makkelijk de mode van mode 2 naar mode 1 wisselen en omgekeerd. Dat kan geloof ik niet bij Spektrum.

Spektrum is dan weer makkelijker te programmeren heb ik me laten vertellen. De menu's zijn wat eenvoudiger.
Alhoewel ik helemaal geen problemen heb om m'n T7C in te stellen, er zit een duidelijke handleiding bij.

@Jan Weststrate zal bij mij niet mee vallen er kan geen kabel in?!?!?

Ik heb de KDS K-7X, daar zit aan de kant die naar je toe wijst, aan de rechterkant een klein gaatje waar de kabel van Phoenix in past. De K-6X heeft dit ook. Maar het kan zijn dat je een andere zender hebt waar de aansluiting niet op zit.

Back