Welke zenderset kopen ?

Hallo,

Ik moet een zenderset hebben voor een truck maar weet niet welke ik nu het beste kan hebben hiervoor.
De bedoeling is dat de verlichting van de mfu en los meer via schakelaars bedient kan worden.

Graag jullie advies hierover omdat wij door de verhalen het beste zenderset niet meer kunnen kiezen.

De robbe F-14 of de FC-16.

ik heb toevallig gisteren iemand van robbe aan mijn stand gehad. En de FC-16 heeft wat vertraging opgelopen maar hij komt er echt aan bij de volgende beurs presentatie.

Eventuele modules voor deze zenders kan ik leveren (12 kanaals schakel module)

Hey Coen,

Mocht je voor een F-14 gaan... kijk even op de volgende link:
bedien-de-mfu-via-schakelaars

Hier heb ik beschreven, hoe je schakelaars kan toepassen in die zender.
Met andere zenders heb ik niet kunnen testen.

Succes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik het zo allemaal lees kan ik dan niet beter een zender kopen waarop je een mix funtie heb.
De persoon waarvoor dit is moet nog een zenderset kopen en wil verlichting en schakelen en dat soort dingen het liefst via schakelaars bedienen.
Mag best IETS kosten maar wel binnen de redelijkheid.

waarvoor zou je een mix functie nodig hebben?

Robbe F-14 / FC-16 zijn ideale zenders door hun uitbreid mogelijkheden. Ik heb zelf de F-14 en MX-16S (de laatste vooral voor op de beurs doordat ik alle 40mhz kanalen tot mijn beschikking heb.

waarvoor zou je een mix functie nodig hebben?

Robbe F-14 / FC-16 zijn ideale zenders door hun uitbreid mogelijkheden. Ik heb zelf de F-14 en MX-16S (de laatste vooral voor op de beurs doordat ik alle 40mhz kanalen tot mijn beschikking heb.

Wat ik alleen weet is dat maarten bv een printje had ontworpen wat ook via de mix functies werkte zodat je met 2 kanalen tot veel meer functies kon bedienen.

Back