@ Ron. Als je dat veld met links nu zoals het in het gelinkte draadje nu staat, bij de FAQ's zet? Kan een ieder het snel vinden. Aangezien je electrotechnisch aangenaam gewiekst bent, aan jouw de eer 
Het is overigens een aardige bende informatie waaruit je je info moet distilleren. Ik kreeg er prikogen van.
Meeste info via Google gevonden.
Zeer zinvol is het onderstaande... daar was ik voor mij Donald 4 (watervlieger) ook al zo een beetje vanuit gegaan.
Naast de informatie uit een 15 jaar oud Duits boekje over toepassingen van reductiekasten in de vliegtuigmodelbouw. Refererend aan Astro motoren etc. (geen Fred Militky...) en NiCad's... die de vuistregels nog eens bevestigden.
Bij een van je links (die overigens niet alle werken (check))
trof ik een wollige PDF... die even razendsnel doorlezend... onderstaande opleverde
50 watts in per pound = Casual/scale flying
75 watts in per pound = Sport flying and sport
aerobatics
100 watts in per pound = aggressive aerobatics and
perhaps mild 3D
Voor de rappe conversie...
Tower Hobbies Units of Measure Online Conversion Calculators | US or British Imperial and Metric: Length, Surface, Capacity, Mass, Heat, Money
Kortom een zwever...

Het is overigens een aardige bende informatie waaruit je je info moet distilleren. Ik kreeg er prikogen van.
Meeste info via Google gevonden.
Zeer zinvol is het onderstaande... daar was ik voor mij Donald 4 (watervlieger) ook al zo een beetje vanuit gegaan.
Naast de informatie uit een 15 jaar oud Duits boekje over toepassingen van reductiekasten in de vliegtuigmodelbouw. Refererend aan Astro motoren etc. (geen Fred Militky...) en NiCad's... die de vuistregels nog eens bevestigden.
Bij een van je links (die overigens niet alle werken (check))
trof ik een wollige PDF... die even razendsnel doorlezend... onderstaande opleverde
50 watts in per pound = Casual/scale flying
75 watts in per pound = Sport flying and sport
aerobatics
100 watts in per pound = aggressive aerobatics and
perhaps mild 3D
Voor de rappe conversie...
Tower Hobbies Units of Measure Online Conversion Calculators | US or British Imperial and Metric: Length, Surface, Capacity, Mass, Heat, Money
Kortom een zwever...
Laatst bewerkt: