welke zwever??

Discussie in 'Zweefvliegen' gestart door Thomas81, 28 nov 2016.

  1. Thomas81

    Thomas81

    Lid geworden:
    17 nov 2016
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Goirle
    Hallo,

    Ik zal me eerst even kort voorstellen, mijn naam is Thomas en ik ben sinds kort lid geworden van dit forum. Ik ben ongeveer 2 jaar geleden begonnen met deze hobby, mijn eerste vliegtuig was een hype you can fly model om het vliegen een beetje in de vingers te krijgen. Daarna een p51, en tot slot een efx racer van durafly. Dit waren overigens allemaal ARF modellen, ik heb dus geen ervaring met zelfbouw. Ben erachter gekomen dat ik het "snelle" vliegen eigenlijk niet zo leuk vind, het lijkt me veel mooier om lekker ontspannen te vliegen en zo lang mogelijk boven te blijven.