welke ?

Hoi,

ik wil een modelbouw auto gaan kopen alleen dit weten.

ik zat ong te denken aan 150,00 euro of is dat te weinig.

1.

een auto op elektriciteit of op brandstof ( nitro enz. )
welke is dan sneller in prijs verhouding ( dus als de electrice 100,00 en gaat 60km per uur en de brandstof 150,00 en gaat 100 km per uur)

2.

wat vinden jullie leuker

ontheroad
offtheroad

3.

je hebt allemaal verschillende brandstofen.
maar welke brandstof is goedkoop en gaat aardig lang mee ( op elektriciteit maar het geluid wat zo'n autootje maakt is ook weer leuk :) )

bedankt

hey,

om heel eerlijk te zijn is dit weer zo'n topic als zovelen.
Mijn tip voor als je 150 euro hebt te besteden. Spaar maar verder totdat je het dubbele hebt. Zoek in de tussentijd uit wat je zelf leuker vind off-road/on-road. Ook neem ik aan dat je op jouw leeftijd nog niet zoveel sleutelervaring hebt dus beter een elektrische auto en geen nitro. Nitro is ook duurder om te rijden.
En als laatste, hoe hard een auto gaat ligt aan jouw budget en hangt niet zozeer af van of het een nitro of elektrische auto is.

Succes ermee

wat vinden jullie leuker""
Dat is jouw keuze natuurlijk , het is jou rc auto
Onroad auto's zijn leuk als je grote plaatsen hebt (ASFALT)
Offroad kan je zowel Onroad als Offroad mee doen ,
Zo heb je ook Onroad banden voor een Offroad auto natuurlijk

verwacht niet te veel van de snelheden, het komt zeer zelden voor dat een RTR model 100km/h gaat. En wat robin zegt is wel waar, je hebt minstens het dubbele nodig. Ik vind offroad leuker maar dat is het is aan jou om te kiezen wat het wordt. Je moet niet denken van: o de meerderheid vindt onroad leuker dus laat ik dat ook maar doen.

Ben je beginner of heb je al ervaring met electro?

Back