Welkom in het Schipperscafé (uitleg forum)

Discussie in 'Schipperscafé' gestart door Puffin, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puffin

    Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    5.806
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Beste Schippers!

    Het cafe is dus open, naast dus de bekende barpraat nodig ik iedereen uit om te posten betreffende het VAREN, de subtitel is immers "Het Vaar Forum". Heb je een mooie locatie, sta je altijd moederziel alleen te varen? meld het hier, misschien zijn er meerdere bouwers in de buurt die best mee willen varen. Koppel wel de locatie aan het topic niet de datum zodat je er vaker een oproep kan doen om te varen altijd handig. (nu alleen nog meer dooi)

    Is er een evenement of opendag van een vaarclub hang het op het pirkbord, links naast de kapstok! Wil je naar een beurs en vraag je je af of er nog meer gaan, vertel het de barman die weet alles! Zoals in de aanloop naar het café al genoemd pols hier je interesse in bv een bezoek aan een werf of wat dan ook! Mensen die dat graag willen en kunnen regelen open gerust een topic.

    Immers alle goede ideeën ontstaan in het Schipperscafé
    (als je het tenminste de volgende dag nog weet)

    Tot slot een lijstje met mogelijke onderwerpen voor het café

    - Evenementen
    - Locaties & afspraken (Een mooi verslag met foto's kan geen kwaad)
    - Open dagen clubs e.d.
    - Varen in het buitenland
    - Uitnodigingen
    - En alles wat niet in bouwdraadjes thuis hoort
    - Informatie over echte schepen (nieuws zoals bv de Waker of de Andy Gill etc.)
    - etc etc etc

    Er zal dus heus wel een borrel praat topic komen, laten we daar slap ouwehoeren en alle andere topics richten op het varen e.d. dat houd het overzichtelijk!

    Ik wens iedereen voor nu nog een gezellige avond in het café en als het water weer helemaal open is veel vaar plezier!

    Dienstmededeling:
    Deze gaat nu dicht; de handleiding lijkt me duidelijk.
    Verdere aankondigingen graag in aparte draadjes.

    Roel
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina