werken met hot glue

hallo,

aangezien mijn servo's in men rolroeren lossen(heb enkel dubbelzijdige tape gebruikt).
Zou ze goed willen vastzetten en heb hier een lijmpistool liggen.
Maar hoe moet ik te werk gaan hiermee?
Ik heb totaal geen ervaring met hot glue en alle tips zijn welkom(servo's in tape wikkelen ofzo???).
En die lijm als die te vloeibaar is kan die toch in de servo kruipen??

mvg sven

hee je moet gewoon je servo inpakken in tape over alle naden zodat de lijm er niet tussen kan komen dan moet je een paar druppels lijm op de plek in de vleugel smeren heel even 2 sec wachten vanwege de hitte (ik weet niet hoe heet die lijm bij jou word maar bij mij verbrand je je er gewoon aan) en dan goed op de plek vast drukken omdat schuiven bijna niet meer mogelijk is

veel suc6 ermee, ik weet trouwens niet waarop je gaat lijmen maar je moet op passen met schuim daar kan het wel eens doorheen smelten

Matthijs

hej bedankt voor het verplaatsen:)
en maatiej bedankt voor de tips!
Het gaat dienen voor mijn EasyGlider(elapor dus).
Die dubbele tape doet zen werk niet echt :lol:
Ga ik dat straks even doen tape gewoon in plastice tape doen tot aan het voorziene gaatje voor de servo te bevestigen:)
En niet teveet gebruiken is misschien altijd het beste,niet?:)
Hot glue is de beste oplossing toch voor je servo's vast te zetten veronderstel ik???
ps:het is een 45watt pistool misschien weet je daar iets meers mee:)

mvg sven

Over dat wattage weet ik ook niet veel maar ik zou t gewoon op een stukje proberen ik heb mijn servos in men EG gewoon met klitteband vast gemaakt maar die servos zaten er zo strak in dat ze uit zichzelf al bleven zitten. En ik zou idd niet teveel van die lijm gebruiken

Lijm pistool is het schlechste wat je kan nemen om te lijmen in de vliegtuig modelbouw.

Om servo´s vast te lijmen neem Ik aquarium silicoon, de ondergrond maakt niks uit.

Mvg Johan

oei,ik heb net men servo's vasgezet met hot glue(lijmpistool)