Werkschependag 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik heb nog wel een plaatsje in de aanhanger voor een beetje goed weer. :D
En d'r zit een zeiltje over dus ik kan het onderweg niet kwijt raken!

of voortaan in schaal 1:200 gaan bouwen.....
Je wil niet weten wat je dan allemaal kwijt kan.

Alhoewel een VLCS dan ook wat groot wordt......

tot morgen....
ehhh
het is al de 17e.....
ok, tot zo

ciao,
Ronald

Hallo Allen

Veel plezier allemaal. En houd ze drijvend. Ik ben er jammer genoeg niet bij. Ik lig zelf met mijn schip in A'dam en kan daar niet van boord. Ik zie de foto's wel.

zo ik ben weer thuis :P

het was echt supper geweldig, sonchtends beetje mot weer maar tegen de middag werdt het steeds mooier en mooier..
de vaarlokatie zelf was echt helemaal super.. heb echt de hele tijd genoten en mijn vader ook :D
was zo druk bezig met kijken dat ik maar 1 foto gemaakt hebc :oops: maar me vader heeft er wat meer gemaakt
foto's volgen nog..

bij deze wil ik graag Scheepsmodelbouwgroep IJmond bedanken voor de fantastise dag :D

Mario88
De foto.s had je er eertst op moeten zetten :roll:
Want oom Robert heb het niet meer :!:
Kijk maar naar zijn post
mvg
Frederik :D :D

Oh... Heer forumbeheerder wordt ongeduldig?
Mag ik ALSTUBLIEFT even mijn vrouw een liefhebbende knuffel geven, mijn kinderen stuk voor stuk bij voorbaat een schop onder een volledig willekeurig lichaamsdeel? (Want ze zullen tijdens mijn afwezigheid wel weer katte(n)kwaad hebben uitgehaald...)
:wink:

wat nou roel,

de kat van huis en de muizen direct dansen :lol: :lol:

nou mannen 1 woord

Geweldigg !!!!!!!!!!!!!!!

kheb echt nog nooit zo`n leuke dag gehad..
echt me complimenten ook aan de organisatie

armando

Ik sluit mij bij armando aan.

Ondanks wat mankementen aan mijn Smit Lloyd 109, heb ik echt een waanzinnige dag gehad. ook aan iedereen die dit heeft gefikst mijn dank en complimenten. 8)

:oops: volgend jaar weer in ijmond ? :oops: Want het is opzich nog wel te doen volgens mij voor mensen vanuit bijna heel nederland.

MVG maurice

Was weer geweldig HOOP VOLK
Bij deze wil ik ook de vaargroep en de catering!! (niet te vergeten) even bedanken
Van mij mag het volgend jaar weer deze locatie zijn mooi vaarwater

Stefan

hallo allemaal.

dit was mijn eerste werkschepen dag. het was grandioos. het weer zat mee en er waren genoeg schepen. dit is zeker voor herhaling vatbaar. en ook ik wil de organisatie en iedereen van vaargroep ijmond bedanken voor deze mooie dag.

peter manders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back