Werkschependag 2021 bij SMG IJmond

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Ronald, 13 jul 2021.

  1. Ronald

    Ronald

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    773
    Locatie:
    Hoek van Holland
    Berichtje over de WERKSCHEPENDAG 2021.
    De WSD gaat plaats vinden op zondag 12 september.
    (Uiteraard er van uitgaande dat er geen strengere eisen komen)
    Opgeven kan bij info@smgijmond.nl
    Een vaccinatiebewijs of test van max 48 uur oud is verplicht.
    Alle info betreft maatregelen is te vinden op de site van SMG IJmond: https://www.smgijmond.nl/
    Oaic,
    Ronald.
     
  2. B.K

    B.K

    Lid geworden:
    2 jul 2007
    Berichten:
    151
    Hallo iedereen;

    Omdat de Werkschependag 2021 vanwege Covid dit jaar is uitgesteld, hopen we alsnog dit jaar het evenement te mogen organiseren op 12 september. We gaan er van uit dat het allemaal gaat lukken en dat de regelgeving vanuit Den Haag het toelaat om er een mooi evenement te van mogen maken.
    Opgeven is verplicht, alsmede een vaccinatiebewijs, of test die niet ouder is dan 48 uur, en op het terrein proberen we de 1,5 meter te handhaven.
    Voor meer info zie onze site met daarop ook meerdere foto's betreffende evenementen van voorafgaande jaren.
    Onze dames van de kombuis zullen klaar staan voor de versnaperingen welke tegen bodem prijzen zijn te verkrijgen.

    We hopen dat alles door mag gaan en dat we er een mooie dag van mogen maken.

    Mvg , Bestuur SMG IJmond luchtfoto.JPG
     
  3. Bert V

    Bert V verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 apr 2009
    Berichten:
    1.199
    Locatie:
    Steenbergen
    Een opmerking en vraagje over de (verplaatste) werkschependag 2021.

    In tegenstelling tot de voorgaande edities hiervan, valt het me op dat het erg stil is omtrent dit evenement.
    Gaat het met de huidige stand van (corona) zaken dit jaar wel door, of hoe hangt de vlag op dit moment?
    Ook op de site van SMG-IJmond is de info redelijk summier.
    Als het WEL door zou gaan, is het toch al over 14 dagen.

    Groet, Bert
     
  4. B.K

    B.K

    Lid geworden:
    2 jul 2007
    Berichten:
    151
    Beste modelbouwers in het land;

    Vandaag hebben wij met succes de Evert van der Horst dag mogen organiseren, een vaardag ter ere van ons overleden oprichter. Het was een groot succes.
    Ik zag nu het bericht van Bert V, Bert je heb gelijk dat er nog geen nieuws is. Waarom niet ? Omdat wij niet in de glazen bol van de RIVM kunnen kijken hoe zij de regeltjes aanpassen.
    Dus kunnen wij bijvoorbeeld een maand van te voren niet zeggen hoe het eruit komt te zien met onze vaardagen. Op de site van SMG was er tot heden daarom ook nog niets te vermelden.

    MAAARRR we hebben goed nieuws, het gehele weekend gaat door. Mocht er door het RIVM nog roet in het eten gegooid worden dan laat ik dit weten.
    Ik hoop dat ik jullie op ons complex mag begroeten.

    Grt, SMG IJmond
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2021
  5. Ronald

    Ronald

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    773
    Locatie:
    Hoek van Holland
    SMG IJmond, bedankt voor de organisatie.
    Het was zoals altijd weer top geregeld.
    Ook dank aan de dames voor het verzorgen van de interne mens :)

    Op naar volgend jaar bij 'het Anker'

    Oaic,
    Ronald
     
  6. B.K

    B.K

    Lid geworden:
    2 jul 2007
    Berichten:
    151
    Dank je Ronald, het was weer een voorrecht om het evenement te mogen organiseren. We wensen dan ook Het Anker alle succes bij het organiseren voor volgend jaar.
    Groet en hopenlijk tot volgend jaar bij ons 40 jaar bestaan.

    Berend
     

Deel Deze Pagina